دنبال نمودن اهداف پشت پرده اصلاحات با مطرح نمودن کاندیداتوری خاتمی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان نمود

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان با وجود اینکه از اعمال خاتمی در جریان فتنه ۸۸ اطلاع دارند مجددا کاندیداتوری وی را مطرح می‌کنند تا اهداف پشت پرده خود را پیش ببرد.

صدیقه شاکری در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، به نقش فعال خاتمی در جریان فتنه ۸۸ و احتمال رد صلاحیت شدن وی از سوی شورای نگهبان اشاره نمود و درباره دلایل اصرار جریان اصلاحات برای کاندیداتوری خاتمی، اظهار داشت: در جریان اصلاحات شاخص‌تر از خاتمی فردی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی وجود ندارد و اصلاح طلبان با مطرح نمودن کاندیداتوری قصد محک زدن افکار عمومی را دارند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: خاتمی صحنه‌گردان فتنه ۸۸ بود و  در میان مردم جایگاه قابل قبولی ندارد.

وی با بیان اینکه حافظه تاریخی مردم اعمال براندازانه خاتمی در فتنه ۸۸ را از یاد نبرده است، تصریح نمود: خاتمی به مردم خیانت نمود و اصلاح طلبانی که به دنبال مطرح نمودن کاندیداتوری خاتمی می باشند اهداف پشت پرده خود را پیش می‌برند.

شاکری ادامه داد:‌ فتنه‌گران در ایام محرم الحرام و سوگواری سالار شهدا اباعبدالله حسین(ع) به جای عزاداری، شادی و پای‌کوبی نمودند لذا ایام عاشورا و تاسوعای حسینی خاطرات تلخ آن روزها را در ذهن مردم زنده می‌کند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان نمود: اصلاح طلبان فتنه‌گر در ذهن مردم جایی ندارد و کاندیدای آنان نیز با اقبال عمومی روبرو نخواهند شد.

انتهای پبام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.