دنیل کریگ به «جیمز باند» بازمی‌گردد

دنیل کریگ به «جیمز باند» باز می‌گرددحداقل برای دو فیلم دیگر؛
دنیل کریگ به «جیمز باند» باز می‌گردد
تاریخ درج : ۲۰ شهریور
سرفصل : سینمای جهان   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : سریره طاهر افشار: وب سایت رسمی هواداران «جیمز باند» اعلام کرد که “دنیل کریگ” برای بازی در دو قسمت دیگر این فیلم با Eon Productions به توافق رسید.

به گزارش سینمانگار، به نقل از امپایر، وب سایت رسمی هواداران «جیمز باند» اعلام کرد که “دنیل کریگ” برای بازی در دو قسمت دیگر این فیلم با Eon Productions به توافق رسید.

این بازیگر انگلیسی تبار تا به حال در سه قسمت «۰۰۷: جیمز باند» با نام های «کازینو رویال» و «ذره‌ای آرامش» و آخرین فیلم ساخته شده از آن که هنوز اکران نشده است با نام «سقوط آسمانی» حضور داشته است.

گفته می شود که کمپانی سونی برای دو فیلم دیگر این پروژه به دنبال منابع مالی است. پیش از این مشکلات مالی باعث شده بود که فاصله ساخت بین دو قسمت این فیلم یعنی «ذره ای آرامش» و «ریزش آسمانی» طولانی شود. کمپانی سونی مایل است هر دو سال یک بار قسمت جدید این فیلم را رونمایی کند، که با این حساب قسمت ۲۴ «جمیز باند» در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

کارگردانی این قسمت از مجموعه «جیمزباند» با عنوان «سقوط آسمانی- SKYFALL» برعهده “سم مندس” بوده است و در کنار “دنیل کریگ” بازیگرانی چون “هلن مک کروری”، “خاویر باردم”، “رالف فاینس”، “جودی دنچ”، “نائومی هریس”، “برینیس مارلو”،  و “روری کینار” ایفای نقش کرده اند.
 


نمایی از پوستر فیلم «جیمز باند: سقوط آسمانی»

به گزارش سینمانگار، «سقوط آسمانی» قرار است در ۹ نوامبر در آمریکا راهی سینماها شود.

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.