دهقان از جلسه هیأت رئیسه خبر داد: لایحه بودجه سه شیفته بررسی می‌شود

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۰۶:۲۵:۵۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه ۹۱ کل کشور از روز چهارشنبه در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، گفت: مجلس چهارشنبه و پنج شنبه در دو نوبت کاری و از روز شنبه به بعد در سه نوبت کاری به این لایحه رسیدگی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد دهقان درباره جزئیات جلسه هیأت رئیسه مجلس گفت: رضا عبدالهی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گزارشی را از نحوه رسیدگی کمیسیون تلفیق به لایحه بودجه تقدیم هیأت رئیسه کرد.
نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی افزود: هیأت رئیسه مقرر کرد که تا آخر امشب کار بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تمام شود، تا فردا کار ویرایش و چاپ آن به پایان برسد و سه شنبه در کازیو نمایندگان قرار بگیرد؛ اگر این روند طی شود بررسی کلیات لایحه بودجه ۹۱ کل کشور روز چهارشنبه وارد دستور کار صحن علنی می شود.
این عضو هیأت رئیسه مجلس که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است یادآور شد: اعضای هیأت رئیسه در ادامه جلسه لایحه بودجه را به لحاظ شکلی و محتوایی بررسی کردند و قرار شد مجلس چهارشنبه و پنج‌شنبه در دو نوبت کاری و از روز شنبه به بعد در سه نوبت کاری به این لایحه رسیدگی کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۸۲۵۵۳۴۶۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.