دهمین جشن دانش آموختگی دانشجویان بورسیه غیر ایرانی فردا برگزار می شود

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: این مراسم بمنظور گرامیداشت دانش آموختگی بیش از ۲۰۰ دانشجوی بورسیه غیرایرانی ترتیب یافته که حدود ۵۰ نفر آنها از دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت و بیش از ۱۵۰ نفر نیز از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی زیرمجموعه وزارت علوم فارغ التحصیل شده اند.

‘مجتبی بذرافشان مقدم’ افزود: امسال برای اولین بار شاخص های اولیه ای برای انتخاب دانشجویان غیرایرانی نمونه نیز تدوین کردیم که براساس شاخص های عمومی و آموزشی، تعداد ۹ نفر از دانش آموختگان غیرایرانی حاضر در مراسم، موفق به کسب عنوان نمونه شده اند که در این برنامه از آنها تجلیل خواهد شد.

وی از تکمیل شاخص های انتخاب دانشجویان و دانش آموختگان نمونه غیرایرانی در سال جاری خبر داد و گفت: با تدوین شاخص های نهایی، همه ساله دانشجویان غیرایرانی نمونه را نیز مانند دانشجویان نمونه کشور معرفی خواهیم کرد.

بذرافشان، برگزاری نمایشگاه و جشنواره ملل را از برنامه های جنبی دهمین دوره آیین دانش آموختگی دانشجویان غیر ایرانی ذکر کرد و گفت: ‌این نمایشگاه که به همت دانشجویان غیرایرانی و بمنظور نمایش و ارائه فرهنگ، تمدن، آداب و رسوم کشورهای مختلف تدارک دیده شده است به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

فراهنگ ** ۱۰۵۵ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۶۳۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.