دهمین نمایشگاه خودرو اصفهان فردا آغاز می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 دهمین نمایشگاه خودرو اصفهان فردا آغاز می شود

دهمین نمایشگاه خودرو اصفهان فردا آغاز می شود

پرشین خودرو: دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان فردا(چهارشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان آغاز به کار می کند و گروه صنعتی ایران خودرو حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه دارد.

به گزارش ممتازنیوز، گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه، دستاوردهای جدید خود را در طراحی مهندسی، تحقیقات و خدمات پس از فروش همراه با انواع خودروهای سواری و تجاری به نمایش خواهد گذاشت.
خودرو رانا «ال.ایکس» آپشن شده و ساده، تندر اتوماتیک با سپر همرنگ بدنه (نمونه آزمایشی)، سمند «اس.ای» آپشن شده و ۲۰۶ تیپ۵ سفارشی شده از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.
این گزارش حاکی است، پژو پارس «ای.ال.ایکس» با موتور «ایکس.یو.ام» برای اولین بار، پژو پارس با موتور «تی.یو.۵» دو ایربگ و داشبورد جدید و سورن «ای.ال.ایکس» مدل سال نیز از دیگر محصولات ایران خودرو است که در نمایشگاه خودروی اصفهان به نمایش در می آید.
این خودروها با رنگ های خاص شامل قهوه ای متال و سبز انگوری برای اولین بار در نمایشگاه خودروی اصفهان در معرض دید عموم قرار داده می شود.
ایران خودرو نمایندگی های برتر منطقه اصفهان را نیز برای شرکت در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو، قطعات و مجموعه‌های وابسته اصفهان انتخاب کرده است.
دهمین نمایشگاه خودرو از فردا به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود و با توجه به افزایش بیش از ۵۰ درصدی حضور خودرو سازان داخلی و خارجی در این نمایشگاه، پیش بینی می شود روزانه ۱۵ هزار نفر از آن دیدن کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.