دهنوی: وضعیت مالی تراکتور افتضاح است

۲۸م اسفند ،

قاسم دهنوی دربارهٔ ی باخت تیم تراکتورسازی مقابل سپاهان در هفته ی سی ام رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: من در پرواز بودم و به همین دلیل نتوانستم بازی را ببینم؛ اما وقتی خبر باخت تراکتور را شنیدم بسیار ناراحت شدم و از هواداران عذرخواهی می کنیم. با این باخت، شرایط تیم برای قهرمانی سخت شد و امیدوارم در پایان شرمنده ی هوادارانمان نشویم.

به گزارش ایسنا ، وی دربارهٔ ی غیبت خود در این مسابقه گفت: من نمی توانم بگویم که غیبت من سبب باخت در این مسابقه شد. وقتی یک تیم می بازد، همه در آن باخت تأثیر دارند و برای تیمی مثل تراکتور که برای قهرمانی می جنگد، نبود یک یا دو بازیکن نباید در آن تیم تأثیر بگذارد.

دهنوی در رابطه با ناراحتی روزهای اخیر خود به دلیل تعویض در بازی ها چنین گفت: من در بازی با الجیش به نقل از ی خود قطری ها بهترین بازیکن زمین بودم؛ ولی دقیقه ی ۷۰ تعویض شدم. من قبل از بازی با الجزیره تعویض نمی شدم، ولی پس از آن بازی چون تیم برد و شرایط خوبی داشت، آقای تونی اولیویرا می خواست که ۱۱ نفر را در بازی بعدی نیز استفاده کند و نباید این کار را می کرد. از قول من بعد از بازی با استقلال مصاحبه هایی زدند که سبب شد من به حاشیه کشیده شوم. ولی پس از تعویضم در بازی با الجیش بسیار ناراحت شدم و به خود تونی نیز این موضوع را گفتم. وقتی که جناح راست تراکتور در آن بازی خوب کار می کرد، چه دلیلی داشت که من تعویض شوم؟! اگر در بازی با الجیش با آن تعویض می باختیم، چه اتفاقاتی می افتاد؟! من ناراحتی ام از این است که چرا همیشه سمت راست که نقطه ی قوت تیم است، تعویض می شود؟!

وی دربارهٔ ی وضعیت مالی باشگاه خاطرنشان کرد: وضعیت مالی تیم افتضاح است و مسئولان نیز فقط قول می دهند. دست همه ی بازیکنان خالی است و این موضوع، روی روحیه ی بازیکنان تأثیر می گذارد. اگر قبل از بازی با سپاهان به حساب بازیکنان پول می ریختند، شاید روند بازی نیز تغییر می کرد و برنده می شدیم.

وی دربارهٔ ی سالی که گذشت، خاطرنشان کرد: سال ۹۱ هم خوبی های زیادی برای من داشت و هم بدی های زیادی. خوبی این سال آمدنم به تراکتور بود و این که توانستم خودم را به فوتبال ایران بشناسانم و در این سال از لحاظ فوتبالی پیشرفت خوبی داشتم. ناراحتی ام در این سال نیز به باخت های اخیر تراکتور در لیگ برتر و مساوی برابر الجیش در لیگ قهرمانان آسیا مربوط می شود و همین باخت به سپاهان در زمین خودمان خیلی برایم سخت و ناراحت کننده بود.

دهنوی در خصوص هدف خود برای سال ۹۲ عنوان کرد: من تمام تلاش خودم را می کنم تا در سال جدید کمبودهایی را که از لحاظ فوتبالی و شخصی دارم جبران کنم. همچنین دوست دارم در این سال تراکتور مقامی کسب کند و من هم با این تیم باشم. امیدوارم تراکتور در آسیا خوب کار کند و به مقام قهرمانی در این رقابت ها برسیم. از طرفی، امیدوارم تیم ملی نیز به جام جهانی صعود کند.

وی در پایان در رابطه با این که به بازی در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل امیدوار است یا نه، گفت: نه تنها من، بلکه باید همه ی فوتبالیست ها به بازی در تیم ملی امیدوار باشند. امیدوارم آن کسی که شایسته است و در تیم باشگاهی خودش خوب کار می کند در تیم ملی حضور داشته باشد و من نیز به حضور در تیم ملی امیدوارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.