دهکردی جایگزین معجونی شد

۲۹فروردین۱۳،

پیام دهکردی جایگزین حسن معجونی در نمایش ˝مرد بالشی˝ به کارگردانی محمد یعقوبی شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نمایش “مرد بالشی” پیش از این قرار بود با کارگردانی آیدا کیخایی در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر با ایفای نقش حسن معجونی، نوید محمد زاده، داریوش موفق و علی سرابی به روی صحنه برود که به سبب انصراف کارگردان اجرا نشد و قرار بر این شد در نیمه اول سال ۹۲ این نمایش اجرای عمومی شود. نمایش با کارگردانی محمد یعقوبی نیمه اول خرداد در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

حسن معجونی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: حضورم در نمایش “مرد بالشی” به سبب تداخل زمانی در پروژه‌ای دیگر منتفی شد.

نوید محمد زاده دیگر بازیگر این نمایش نیز در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: تمرینات نمایش “مرد بالشی” هر روز ادامه دارد و این نمایش بعد از اجرای “باغ آلبالو” در سالن شماره یک ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: در این اثر نمایشی نقش یک مامور پلیس را بر عهده دارم . این اثر به نوعی طنز تلخ محسوب می‌شود آدم‌هایی که در اوج جدیت حماقت‌هایی را دارند.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که در نمایش چه کسی جایگزین حسن معجونی شده است گفت: به سببتداخل زمانی که آقای معجونی در اجرای عمومی با اثری دیگر داشتند پیام دهکردی جایگزین وی شد.

“مرد بالشی” نوشته مارتین مک دونا است که توسط زهرا جواهری ترجمه شده است، این نمایشنامه دربارهٔ قتل هایی است که در شهری رخ می دهد و این قتل ها را به داستان های یک نویسنده ارتباط می دهند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.