دهک‌های نیازمند مسکن مشخص می‌شوند

رییس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دولت در حال شناسایی دهک‌های نیازمند مسکن است و جزئیات طرح مسکن اجتماعی به محض شناسایی دهک‌های نیازمند مسکن اعلام می شود.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،به نقل از ایسنا، سید محمد پژمان اظهار کرد: در حال حاضر سازمان ملی زمین و مسکن و دولت در حال شناسایی دهک‌های نیازمند مسکن هستند و نتایج آن ظرف چند ماه آینده حاصل خواهد شد. وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از اقتصاد کشور مربوط به بخش مسکن است، گفت: دولت باید برای این بخش مهم اقتصادی برنامه داشته باشد و این برنامه نه تنها برای اقشار کم درآمد بلکه باید برای همه بخش های اقتصادی باشد.

پژمان افزود: هم اکنون اصل موضوع سازمان ملی زمین و مسکن تامین مسکن از سوی دولت برای افراد کم درآمد است که در حال حاضر در حال مطالعه طرح جامع مسکن هستیم. او یادآورشد: دهک های پایین جامعه برای امرار معاش نیازمند کمک و پوشش نهادهای اداری هستند که دولت موظف به عرضه زمین رایگان و تسهیلات ارزان قیمت برای این گروه هاست.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: انتظار ما همکاری بیشتر دستگاه های ذیربط در رابطه با پروژه مسکن مهر است چراکه بدون همکاری، این امر تحقق نخواهد یافت. پژمان ابراز امید واری کر این خانه‌ها، خانه های دلخواه و مورد آسایش مردم باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.