دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برگزار می شود

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، این رویداد هنری را انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت و همیاری’ سازمان سینمایی کشور’با رویکرد ‘مقاومت، بصیرت و شکوفایی’ به اجرا در می آید.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به منظور’ تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس’ و ‘نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان’، ‘تحریم اقتصادی’، ‘دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی’، ‘مقاومت و بیداری اسلامی’، ‘مقابله با استکبار جهانی’، ‘تروریسم’ و’صهیونیسم بین الملل’ در قالب بخش های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه نویسی و چشم انداز سینمای مقاومت ایران و نشست های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه های جانبی دیگر طراحی و پی ریزی شده است.

شورای سیاستگذاری این جشنواره با هدف تقویت بنیان های فرهنگی و پاسخگویی به نیازهای تحلیلی و تئوریک در زمینه مباحث و موضوعات محتوایی معاصر و در جهت تبیین و تجزیه و تحلیل و آسیب شناسی هنر و سینمای دفاع مقدس و سینمای پایداری جهان اسلام ونشان دادن افق نیازها و ضرورت ها در کنار برنامه مسابقه تولیدات و آثار سینمایی و تصویری چندین برنامه نشست ومیزگرد و همایش را همزمان با برگزاری جشنواره پیش بینی خواهد کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت – انقلاب و دفاع مقدس-، بزودی فراخوان و اطلاعات تکمیلی این رویداد بزرگ سینمایی ایران و منطقه اعلام می شود.

یازدهمین دوره این جشنواره دو سال پیش در ابعاد گسترده ای در ایران و کشورهای ترکیه، سوریه، لبنان، افغانستان، تاجیکستان، کره شمالی و فنلاند از ۲۸ شهریور تا ۲۰ مهر برگزار شد.

فراهنگ**۱۹۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۹۶۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.