دواطلبان آزمون کاردان ها و معماران تجربی گوش به زنگ باشند

رئیس سازمان نظام کاردان های ساختمان استان تهران گفت:آزمون تعیین صلاحیت و پروانه اشتغال، توسط دفترمقررات ملی ساختمان وزرات راه وشهرسازی در ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه برگزار می شود.

مهدی  موذن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه آزمون تعیین صلاحیت و پروانه اشتغال هرساله توسط دفترمقررات ملی ساختمان وزرات راه وشهرسازی برگزار می شود گفت: این آزمون ها توسط دفترمقررات ملی ساختمان وزرات راه وشهرسازی در ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد:  با توجه به اطلاعیه مندرج در سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان(inbr.ir) ، ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه‌ کاردانهای فنی(پایه ۳)، از تاریخ ۲۶/۴/ آغاز و تا تاریخ ۳۱/۵/ ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان نظام کاردان های ساختمان استان تهران با اشاره به اینکه این آزمون به دو صورت شفاهی و مکتوب برگزار می شود افزود: بسیاری از شرکت کنندگان در این آزمون بیش از ۴۰ سال دارند که این افراد نیز می توانند به صورت شفاهی بدهند.

موذن در ادامه تصریح کرد: قبول شدگان دراین آزمون می توانند پروانه اشتغل خودشان سه دوره از وزارت راه وشهرسازی دریافت کنند.

براساس این گزارش ،این اطلاعیه، کلیه کاردانهای فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی (پایه‌۳) می توانند درآزمون یاد شده که در تاریخ ۳۰ شهریورماه ‌برگزار می‌گردد، شرکت نمایند.

لازم به ذکر است ثبت‌نام آزمون یاد‌شده ‌به ‌صورت الکترونیکی ‌بوده وداوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس‌ www.inbr.irمراجعه ‌نمایند ، تاریخ ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.