دوج و نسخه ویژه ۱۰۰ سالگی

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

امسال دوج در لوای نام کرایسلر جشن صد سالگی خود را برپا می‌کند. به همین منظور دو نسخه ویژه از چارجر و چلنجر را به بازار خواهد فرستاد. این خودروهای ویژه، از عناصر منحصر به فرد از جمله رنگ قرمز خاص، چرخهای آلومینیومی ۲۰ اینچی، علائم یادبود ۱۰۰ سالگی، سوئیچ مخصوص و کیت ویژه و کتاب یادبود بهره می‌برند.

2014 Dodge Challenger 100th Anniversary Edition

۲۰۲۲ Dodge Challenger 100th Anniversary Edition

دوج چارجر ۲۰۲۲۴ به یاد دوج استراز ۱۹۱۴ (Dodge Est. 1914) علاوه بر اسپویلر عقب، نشانهای ۱۰۰ و چرم NAPPA و کنسول تازه و شیفتر تعویض دنده از روی فرمان و تشک‌های ویژه کف با موتوری به قدرت ۳۰۰ اسب بخار از شش سیلندر V شکل ۳٫۶ لیتری و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته برخوردار است. البته برای تشنگان سرعت، موتور V8 به حجم ۵٫۷ لیتر نیز مهیاست که ۳۷۰ اسب بخار نیرو در چنته دارد. همه اضافات این نسخه ویژه ۲۲۰۰ دلار آب می‌خورند.

همانند چارجر، دوج چلنجر ۱۰۰ سالگی هم از چرخهای جلا خورده آلومینیومی و تغییرات داخلی و تجهیزات مشابه سود می‌برد. این خودرو هم با همان موتور Pentastar V6 به حجم ۳٫۶ لیتر اما با قدرت ۳۰۵ اسب بخار و گیربکس شش سرعته دستی یا ۵ سرعته خودکار و موتور V8 مشابه چارجر و با قیمتی بیش از ۲۵۰۰ دلار بالاتر از مدل استاندارد عرضه می‌شود.


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.