دوخبر کوتاه از ورزش دوچرخه سواری

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور مردان در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود و رکابزنان امروز در بخش انفرادی در مسافت ۳۷ کیلومتری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در این دوره از رقابت ها ۲۰ تیم از استان های اردبیل، آذربایجان غربی، مازندران، لرستان، تهران، کرمانشاه، کردستان، البرز، همدان، یزد، خوزستان، سمنان، اصفهان ،کرمان، مرکزی، زنجان، آذربایجان شرقی، قم و خراسان رضوی حضور دارند.

** مسابقات قهرمانی کشور مردان در رشته کوهستان در ماده دانهیل ، امروز در بهشهر مازندران با حضور ۱۹ تیم در حال برگزاری است.

رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز گذشته – پنجشنبه – آغاز شده است که ماده کراس کانتری آن روز پنجشنبه برگزار شد و ماده دانهیل نیز هم اکنون در حال برگزاری است.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان با حضور ۱۹ تیم از قم، گلستان، شاهین سنندج، یزد، اطلس اصفهان، فولاد ماشین نکاء، خراسان جنوبی، گیلان، کندوان، سیستان بلوچستان، بیجار، همدان، دهگلان، زنجان، آذربایجان غربی، ترافیک تهران( الف)، ترافیک تهران (ب)، اسپهبد خورشید و باشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

ورزشی **۱۸۲۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۴۲۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.