دورتموند با گل‌های لواندوفسکی رئال را در هم کوبید

۰۵اردیبهشت،

باز هم مورینیو حریف کلوپ نشد/تیم فوتبال دورتموند در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان با درخشش مهاجم لهستانی خود روبرت لواندوفسکی رئال مادرید را تحقیر کرد.

آفتاب: شاگردان یورگن کلوپ در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر ورزشگاه وستفالن با نتیجه ۴ بر یک رئال مادرید را شکست دادند.
 
روبرت لواندوفسکی ستاره دورتموند در این بازی هر ۴ گل تیمش را به ثمر رساند. لواندوفسکی ابتدا در دقیقه ۸ روی پاس  ماریو گوتزه دورتموند را پیش انداخت، در ادامه بازی رئال تلاش بسیاری برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد تا اینکه کریس رونادو در دقیقه ۴۳ روی اشتباه مت هوملس دروازه خالی دورتموند را باز کرد و نتیجه را به تساوی کشاند. نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم لواندوفسکی شب رویایی خود را تکمیل کرد و در دقایق ۵۰، ۵۵ و ۶۶ سه بار دیگر دروازه رئال را باز کرد تا دورتموند با نتیجه ۴ بر یک رئال را تحقیر کند و در آستانه صعود به دیدار فینال قرار بگیرد.
 
ژوزه مورینیو که در مرحله گروهی رقابتها یکبار مقابل همتای خود یورگن کلوپ شکست خورده بود و یک بار هم به تساوی دست یافته بود باز هم حریف این مربی جوان آلمانی نشد تا در دیدار برگشت برای جبران شکست ۴ بر یک کار بسیار دشواری پیش رو داشته باشد. با توجه به پیروزی ۴ بر صفر سه شنبه شب بایرن مقابل بارسلونا احتمالا شاهد یک فینال تمام آلمانی در لیگ قهرمانان این فصل خواهیم بود.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.