دورتموند میزبان رئال در لیگ قهرمانان اروپا

    شب دوم از هفته سوم دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) با انجام ۸ دیدار پیگیری خواهد شد.

در مهم‌ترین دیدار از گروه D بورسیا دورتموند آلمان در زیگنال ایدونا پارک میزبان رئال مادرید اسپانیا خواهد بود. مادریدی‌ها که ۲ دیدار گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند به فکر پیروزی در زمین حریف و بدست آوردن ۹ امتیاز از ۳ دیدار هستند تا صعود خود به مرحله بعد از گروه مرگ را تا حدودی قطعی کنند. در سوی دیگر میدان دورتموند قرار گرفته که از ۲ دیدار گذشته خود ۴ امتیاز بدست آورده و در صورت پیروزی برابر رئال می‌تواند خود را به عنوان صدرنشین گروه معرفی کند.

به گزارش فارس، دیگر دیدار این گروه را آژاکس هلند و منچسترسیتی انگلیس در هلند برگزار خواهند کرد. آژاکس در زمین خودی به دنبال بدست آوردن نخستین امتیاز خود است و من‌سیتی نیز برای اعاده حیثیت به میدان خواهد رفت.

 در گروه C میلان ایتالیا که در سری A به هیچ وجه نتیجه‌های خوبی نگرفته در روسالدا میهمان مالاگا اسپانیا خواهد بود. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری ۴ امتیازی هستند و قصد دارند با پیروزی در زمین حریف، شکست ابتدای هفته برابر لاتزیو در کالچو را فراموش کنند. روسونری در صورت پیروزی می‌تواند به صدر جدول برسد و بالاتر از مالاگا قرار بگیرد.

دیگر دیدار این گروه را زنیت سنت پترزبورگ روسیه و اندرلشت بلژیک برگزار می‌کنند. این دیدار ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

 در گروه B آرسنال انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان شالکه آلمان است. توپچی‌های لندن پیش از این المپیاکوس و مون پلیه را شکست داده‌اند و با ۶ امتیاز صدرنشین گروه هستند. پیروزی در این دیدار خانگی می‌تواند آنها را به صعود از این مرحله نزدیک‌تر کند. شالکه هم ۴ امتیازی است و کار سختی در امتیازگیری از آرسنال میزبان دارد.

مون پلیه، قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه در فرانسه میزبان المپیاکوس یونان خواهد بود.

 در گروه A دینامو زاگرب کرواسی در ماکسیمیر زاگرب میزبان پاری سن ژرمن است. کروات‌ها که تاکنون هیچ امتیازی بدست نیاورده‌اند، برابر قوی‌ترین تیم این گروه قرار خواهند گرفت. البته پاریسی‌ها در دیدار گذشته خود برابر پورتو پرتغال شکست خورده‌اند و با ۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفته‌اند.

پورتو و دیناموکیف اوکراین نیز در پرتغال با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. تیم پرتغالی می‌تواند با شکست دادن نماینده اوکراین با ۹ امتیاز صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کند.

گفتنی است این دیدارها از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران برگزار خواهند شد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.