دوره‌های آموزشی مراکز علمی کاربردی اشتغال‌زا است

۱۱م دیماه ،

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی سمنان، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی بهترین گزینه برای دانشجویانی است که می‌خواهند با هدف دستیابی به کار و حرفه‌ای خاصی وارد دانشگاه شوند.

بهزاد بهرامی نسب در حاشیه دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، افزود: دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی به بهانه هفته پژوهش برگزار شده و در آن سعی شده با حضور دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، اهمیت و نقش پژوهش بیشتر و بهتر شناسانده شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی ۱۸ مرکز فعال علمی و کاربردی شرکت داشته و هر مرکز یا غرفه طرح‌هایی را که منجر به کارآفرینی شده را به نمایش عمومی گذاشته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان افزود: دانشگاه جامع علمی و کاربردی به خاطر ارتباط با دو بخش آموزش عالی و صنعت بیشتر در بخش کارآفرینی و فناوری نقش خود را ایفا می کند.

وی خاطرنشان کرد: در هر غرفه بعضی از کارآفرینان برتر مراکز و همچنین طرح های کارآفرینی مرکز معرفی می‌شوند.

بهرامی نسب به ویژگی های ممتاز دانشگاه جامع علمی و کاربردی پرداخت و گفت: دوره های آموزشی این مراکز، اشتغالزا است و فارغ التحصیلان بعد از فراغت از تحصیل به شغل مورد نظر خود دست می‌یابند.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات کشور بحث اشتغال است افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی در آشنایی مردم و به خصوص جوانان جویای کار مفید است و آنهایی که می‌خواهند با هدف دستیابی به کار و حرفه‌ای خاص وارد دانشگاه شوند انتخاب دانشگاه علمی کاربردی بهترین گزینه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: شعار امسال دانشگاه جامع علمی کاربردی، هر شغل یک رشته مهارتی است که همه مشاغل به صورت آکادمیک و عملی به مهارت لازم برسند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.