دوره‌های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برای دانش آموزان برگزار می‌شود

حسین بابویی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: با توجه به خطراتی که در جامعه برای دانش آموزان وجود دارد، دوره های آموزشی لازم را برای حفاظت از دانش آموزان در برابر ناهنجاریهای اجتماعی در هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار می کنیم.

وی افزود: این دوره ها برای والدین و معلمان برگزار خواهد شد و در آن سرفصل های مختلف و آسیبهایی که ممکن است سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را به خطر اندازد به آنها آموزش داده می شود.

بابویی با تاکید بر اینکه تمامی این دوره ها صرفاً برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دانش آموزان است، تصریح کرد: برای حفاظت دانش آموزان از ناهنجاریهای اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی گسترده به خانواده‌ها هستیم تا آنها بستر و شرایط مقابله دانش آموزان با خطرات احتمالی را که در جامعه با آن روبه رو می شوند ایجاد کنند.

ساخت چهار استخر آموزش و پرورش در مناطق مختلف تهران

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همچنین از ساخت چهار استخر در ۴ منطقه شهر تهران خبر داد و گفت: مناطق ۹،۱۵،۱۶ و ۱۲ محروم از استخرهای آموزش و پرورش بودند که کلنگ احداث این استخرها تا هفته آینده با حضور مقامات وزارت آموزش و پرورش به زمین می خورد.

وی افزود: همچنین با توجه به فرا رسیدن تابستان و ایام فراغت دانش آموزان، ۶۷ ورزشگاه و ۱۲ استخر شهر تهران در اختیار دانش آموزان قرار دارد. ضمن آنکه مدارسی که مجهز به سالن ورزشی هستند نیز در اختیار دانش آموزان است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.