دوره‌ تربیت مربی قرآن امروز در خانه فرهنگ قلم برپا می‌شود

خبرگزاری پانا: دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم ویژه علاقه‌مندان امروز، ۱۶ مهرماه در خانه فرهنگ قلم برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا، در راستای نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در بین آحاد ملت ایران، دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم در خانه فرهنگ قلم واقع در منطقه ۱۶ تهران برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، این دوره‌ها ویژه علاقه‌مندان به فراگیری علوم قرآنی به صورت کلاسیک با هدف ارتقاء سطح قرآنی آنان با حضور مهدی نیکزاد از استادان علوم قرآنی کشورمان امروز، یکشنبه، ۱۶ مهرماه از ساعت ١١ صبح تا ١۴ بعد از ظهر در این خانه فرهنگ برگزار می‌شود.

تربیت کودکان و نوجوانان بر پایه دستورات قرآنی یکی از راهکارهای بسط و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است و خانه فرهنگ قلم به همین منظور دوره تربیت مربی قرآن کریم را راه‌اندازی کرده است و خوشبختانه تاکنون علاقه‌مندان از این دوره آموزشی استقبال بسیار خوبی کرده‌اند و این دوره تا پایان فصل پائیز ادامه خواهد داشت.

همچنین مراسم قرائت زیارت عاشورا روز پنجشنبه این هفته ۲۰ مهرماه از ساعت ٩ تا ١٠ صبح در خانه فرهنگ قلم برگزار خواهد شد.

در این برنامه ضمن قرائت زیارت عاشورا نکات عبرت‌آموز از زندگی امام حسین(ع) برای شرکت کنندگان توسط مسئول مذهبی خانه فرهنگ قلم بیان می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند به خانه فرهنگ قلم واقع در خزانه بخارایی، شش متری عظیمی، جنب مدرسه پروین اعتصامی مراجعه کنند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.