دوره آموزشی خیاطی مقدماتی در سرای محله حافظیه

۲۲ آبان ،

دبیر شورایاری محله حافظیه گفت: دوره آموزشی خیاطی مقدماتی در سرای محله حافظیه برگزار می گردد.

محمود حسنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:  در این دوره آموزشی نحوه دوخت لباس با ارائه الگو به هنرجویان آموزش داده می گردد.
 وی اظهار داشت:  در این دوره  برای افزایش توانمند سازی بانوان در زمینه های هنری روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته ازساعت ۹ تا ۱۰:۳۰  در این مرکز واقع در ابتدای خیابان ۳۰  متری نیروی هوایی،  پارک پیروزی برپامی شود.

**برگزاری دوره آموزشی شناخت و به کارگیری گیاهان دارویی در سرای محله پیروزی

 دبیرشورایای محله پیروزی گفت: دوره آموزشی شناخت و به کارگیری گیاهان دارویی روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا۱۲ در سرای محله پیروزی برگزار می گردد.
مهرداد احمدی افزود: سرای محله پیروزی اقدام به برگزاری دوره آموزشی شناخت و به کارگیری گیاهان دارویی با هدف آشنایی شهروندان با خواص این گیاهان ونحوه استفاده آنهادر منزل کرده است.
وی اظهار داشت: این دوره آموزشی روزهای یکشنبه هر هفته ازساعت ۱۰ الی۱۲ زیر نظر کارشناس گیاه شناسی در خیابان پیروزی،  خیابان چهارم نیروی هوایی برگزار می گردد.

**کلاس مشاوره گروهی در خانه سلامت اشراقی

 دبیر شورایاری محله اشراقی گفت:  کلاس مشاوره گروهی در خانه سلامت اشراقی برگزار می گردد.

 افزود: این کلاس ها با موضوعاتی از قبیل آیین همسرداری،  فرزند پروری، روابط زناشویی، جوانان و مشکلات آنان در این مرکز برگزار می گردد
دبیر شورایاری محله اشراقی اظهار داشت: این کلاس ها زیر نظر  کارشناس ارشد و روانشناسی پیرامون یک موضوع  هر هفته برپا می گردد وبه سوالات و مشکلات خانواده ها پاسخ می دهد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.