دوره سازندگی و اصلاحات دوران وادادگی سیاسی نسبت به استکبار بود

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جریان وا داده دوم خرداد ادبیات فرو دستی را به کار می برد، گفت: دو دوره سازندگی و اصلاحات دوران وادادگی سیاسی نسبت به استکبار بود.

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به تلاش اصلاح طلبان برای ایجاد شکاف میان اصولگرایان، اظهار داشت: در صورتی که اصلاح طلبان نتوانند از میان خود کاندیدایی معرفی کنند از چهره های میانه رو و محافظه کار اصولگرا استفاده خواهند کرد و در همین راستا طرح دولت ائتلافی را مطرح می کنند.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان به دنبال معرفی و انتخاب افرادی هستند که در جریان فتنه ۸۸ امتحان خوبی پس ندادند.

شاکری در واکنش به اظهارات اخیر برخی اصلاح طلبان که دوران آینده را دوران گشایش در سیاست ایران خوانده اند، تصریح کرد: جریان وا داده دوم خرداد ادبیات فرو دستی را به کار می برد و دو دوره سازندگی و اصلاحات دوران وادادگی سیاسی نسبت به استکبار بود.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: اصلاح طلبان به دنبال به رسمیت شناختن صهیو نیست ها هستند و اینکه فلسطینی ها در وضعیت کنونی باقی بمانند.

وی افزود: گشایش از نظر اصلاح طلبان یعنی تن دادن به خواسته های نامشروع آمریکا ولی گشایش از منظر اصولگرایی یعنی توجه به معنویت و ایجاد جهانی به دور از هر گونه ظلم است.

شاکری خاطر نشان کرد: اصولگرایان با جریان وا داده اصلاح طلبان اختلافی مبنایی دارند.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.