دور تازه تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان با حضور کاستا

۰۹ام بهمن ،

اولین روز از مرحله سوم اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال بانوان در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اردوی تیم ملی فوتبال بانوان از صبح امروز با حضور ۲۵ بازیکن دعوت شده به این اردو در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. نوبت صبح این تمرین با حضور ایراندوست و آزمون به عنوان مربیان تیم ملی انجام شده بود و در نوبت بعدازظهر “هلنا کاستا” سرمربی پرتغالی تیم ملی که بامداد امروز به تهران رسیده بود، در کنار زمین حضور داشت.

تمرین امروز قرار بود در زمین چمن طبیعی کمپ تیم‌های ملی برگزار شود اما به سبب حضور دو تیم دیگر، بازیکنانی که بیشتر آن‌ها سابقه حضور در تیم ملی را نداشتند و به عنوان بهترین‌های لیگ برتر از سوی مربیان تیم ملی شناسایی شده بودند، در زمین چمن مصنوعی به تمرین گروهی پرداختند.

قرار است این اردو تا روز سه‌شنبه ادامه داشته باشد و در مرحله دیگر اردوی تیم ملی ترکیبی از بازیکنان شناسایی شده در این اردو و اردوی قبل به عنوان نفرات اصلی در ترکیب تیم ملی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، مرحله قبل اردوی تیم ملی که در غیاب هلنا کاستای پرتغالی برگزار شده بود، بیشتر ترکیب بازیکنان سرشناس تیم ملی بانوان را به همراه داشت. تیم ملی فوتبال بانوان، خود را برای مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ کانادا آماده می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.