دوستی‌مهر:قرار است در سه‌قاره اردو برگزار کنیم

۷فروردین ۱۳،

 علی دوستی‌مهر در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی نوجوانان با پرسپولیس عنوان کرد: مسئولان پرسپولیس محبت داشتند و ما را قابل دانستند تا مقابل آنها بازی کنیم، این موضوع نشان می‌دهد که آنها اهمیت خاصی برای آینده سازان کشورشان قائل می باشند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: علاوه بر تجربه‌ای که بازیکنان نوجوان در این گونه میدان ها کسب می‌کنند نظرات مربیان لیگ برتری می‌تواند به ما کمک کند. در لیگ برتر مربیان مجربی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه ما را یاری کنند. ما با صبا نیز بازی کردیم و قرار است با نفت و راه آهن نیز بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان دربارهٔ اینکه او در قبل اعلام کرده بود می‌خواهم با استقلال و سپاهان و تیم‌های بزرگ دیگر نیز بازی کنم، یاد آور شد: استقلال بازی‌های فشرده‌ای دارد ما حتما در اردوهای بعدی با تیم‌هایی مثل استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و یا حتی فجر سپاسی بازی خواهیم کرد و بازیکنان به خوبی آماده می‌شوند.

دوستی‌مهر در مورد اینکه آیا بازی‌های دوستانه با تیم‌های خارجی نیز برگزار خواهند کرد، تصریح کرد: فدراسیون مصمم است برنامه بازی‌های دوستانه خوبی را برای ما برنامه ریزی کند، ما چون می‌خواستیم فرصت را از دست ندهیم خواستیم با تیم‌های داخلی بازی کنیم. پرسپولیس هم تیم کوچکی نیست، بازی با اینگونه تیم‌ها به ما خیلی کمک می‌کند.

وی دربارهٔ حضور در جام جهانی تصریح کرد: ما برنامه‌های خود را به فدراسیون داده‌ایم، با توجه به اینکه تیم‌هایی از سه قاره در گروه ما حضور دارند، اردوهایی با نمایندگان آمریکای جنوبی و آفریقا و اروپا برگزار می‌کنیم تا برای جام جهانی هر چه بهتر آماده شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.