دوستی مهر: به بازی‌ بین‌المللی نیاز داریم

۱۹م اسفند ،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی‌مهر در مورد آخرین اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال عنوان کرد: اردوی خوبی در بندرعباس داشتیم و همانطور که گفته بودم برای تطبیق آب و هوایی به بندرعباس رفته بودیم. بالاخره هوای بندرعباس و امارات شباهت‌هایی دارد و می‌تواند از این جهت و از جهت ارتفاع از سطح دریا برای بازیکنان تیم ملی زیر ۱۷ سال که باید هفت ماه بعد به امارات بروند مناسب باشد. البته ما برنامه‌هایی برای برگزاری اردوهایی در امارات و پیش از رقابت‌ها داریم.

وی دربارهٔ بازی‌های تیم ملی نوجوانان در بندرعباس خاطرنشان کرد: دو بازی خوب با دو تیم خوب بزرگسال لیگ برتری و لیگ یکی داشتیم. با تیم آلومینیوم هرمزگان بازی کردیم که در بازی اول نمایش خوبی نداشتیم و شکست خوردیم اما در بازی دوم بازیکنان نمایش خوبی داشتند و توانستیم تیم شهرداری بندرعباس را شکست بدهیم.

سرمربی تیم نوجوانان افزود: به بازی‌های دوستانه بین‌المللی احتیاج داریم و بهتر است که با حریفانی از آمریکای لاتین، آفریقا و اروپا بازی کنیم چراکه سید بندی جام جهانی در قرعه‌کشی به همین ترتیب خواهد بود. سعی داریم قبل از سال ۹۲ و از ۲۱ اسفند در تهران اردویی برگزار کنیم که به محض نهایی شدن اسامی بازیکنان دعوت شده و محل برگزاری اردو اعلام خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.