دوستی مهر: برای قهرمانی به قزاقستان آمده ایم

به گزارش ایرنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان دومین دیدار خود در تورنمنت آلماتی را با برتری پنج بر یک برابر گرجستان پشت سر گذاشت تا شرایط مناسبی برای رسیدن به دیدار نهایی این تورنمنت داشته باشد.

‘علی دوستی مهر’ سرمربی تیم جوانان ایران در نشست خبری پس از دیدار با گرجستان اظهار داشت: برای قهرمانی به قزاقستان آمیده ایم چراکه رسیدن به عنوان نخست در این تورنمنت می تواند زمینه ساز موفقیت های بعدی باشد.

وی با ابراز شادمانی از به ثمر رسیدن ۵ گل در این دیدار عنوان کرد: مهاجمان نوجوان ایران باید برای زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند تا در دیدارهای رسمی با مشکلی روبرو نشویم.

دوستی مهر با اشاره به اینکه تیم گرجستان با ترکیبی از نفرات جوان و نوجوان خود در این تورنمنت شرکت کرده است، عنوان کرد: هرچند از نظر فیزیکی تیم گرجستان شرایط بسیار بهتری از ما داشت اما با انگیزه ای که داریم حریفان خود را از پیش روی برمی داریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره اینکه تیم نوجوانان ایران چگونه در ساعت ۱۰ صبح تا این حد سرحال و روان بازی می کند، گفت: همواره در تهران تمرینات را در نوبت صبح برگزار می کنیم و همین مساله یکی از عوامل موفقیت ما تلقی می شود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره رویارویی با آذربایجان که قهرمان دوره گذشته این رقابت ها تلقی می شود، گفت: برای ما فرقی ندارد که آذربایجان به چه مقامی رسیده است و تنها به قهرمانی فکر می کنیم. گرجستان و ترکیه نیز که برابر ما با شکست روبرو شدند از تیم های خوب اروپایی بوده و تیم های پایه ای موفقی دارند.

۳۷۸۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۲۰۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.