دوستی مهر: دربازیهای آینده نمایش بهتری از تیم ملی نوجوانان ایران می بینید

۱۷م دیماه ،

سرمربی تیم ملی نوجوانان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ایران و قزاقستان؛

سرمربی تیم ملی به همراه مدیر رسانه ای تیم ملی نوجوانان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  سرمربی تیم ملی نوجوانان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ایران و قزاقستان گفت: قبل از هر چیز باید از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال روسیه به خاطر برگزاری چنین رقابتهای تشکر کنم و افتخار می کنم که من و تیمم به عنوان نماینده فوتبال ایران در این تورنمنت که به درستی نامش جام جهانی کوچک است شرکت می کنیم. رقابتهایی که در سطح بالایی قرار دارند و نام تیم های شرکت کننده همه چیز را نشان می دهند. برگزاری چنین تورنمنت هایی مطمئنا برای تیم های پایه جهان مفید است و چنین توجه و امکاناتی به نفع فوتبال پایه در جهان است.

دوستی مهر در پاسخ به اولین سوال دربارهٔ اینکه بازی مقابل قزاقستان را چطور دیده است گفت: ما از فوتبال آسیا می آییم و قزاقستان یک کشور اروپایی مطرح می گردد و مطمئنا بازیهای دوستانه اش را با کشورهای اروپایی انجام می دهد و مراحل آماده سازی در سطح بالایی دارند. بازی این بازی مطمئنا راحت نیست. ما سال قبل در تورنمنت قزاقستان قهرمان شدیم و البته به تیم قزاقستان نخوردیم اما دوست داشتیم با این تیم خوب بازی کنیم. بازیهای تیم ملی نوجوانانش را سال قبل دیده بودیم اما امسال مقابل تیم زیر۱۸ سال این کشور قرار گرفتیم. تیم ما همانطور که می دانید یک سال و چند ماه از تیم های دیگر کوچک تر است و در واقع تیم هایی که به این تورنمنت آمده اند آماده می شوند تا به عنوان تیم جوانان کار کنند. اما ما برای رقابتهای جام جهانی نوجوانان زیر۱۷ سال امارات در حال آماده سازی هستیم. ما آغاز خوبی داشتیم و مهاجمانمان موقعیت های بسیاری را از دست دادند وگرنه می توانستیم نیمه اول را با اختلاف بیش از یک گل به رختکن برویم. در نیمه دوم کمی افت کردیم اما توانستیم به بازی برگردیم و با تعویض هایی که انجام دادیم روند بازی عوض شد و گل دوم را به ثمر رساندیم.بازی مقابل قزاقستان بازی بسیار سختی بود و خوشحالیم که تیم خوب قزاقستان را شکست دادیم. فوتبال قزاقستان هم درست مثل فوتبال روسیه استخواندار و ریشه دار و قدرتمند است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی دربارهٔ اینکه چرا با تیم یک سال و چند ماه کوچک تر از سایر تیم ها به روسیه آمده است و چطور بازیکنان با این همه انگیزه بازی کرده اند گفت: بازی با تیم های یک سال ودو سال بزرگتر و حتی چند سال بزرگتر تجربه بازیکنان را بالا می برد.ما در تهران هم با تیم های بزرگسال بازی می کنیم و به همین سبب است که بازیکنان از مواجه با تیم های از نظر سن و سال بزرگتر نمی هراسند و دیدید که امروز توانستیم بازی را ببریم.

دوستی مهر در پایان در پاسخ به این سوال که چرا مهاجمان ایران دقت کافی را برای گلزنی نداشتند گفت: من هم می دانم که چنین مشکلی وجود دارد اما ما به این تورنمنت آمده ایم که اشتباهاتمان را از بین ببریم. در بازیهای آینده مهاجمان مطمئنا نمایش بهتری خواهند داشت و در بازیهای آینده نمایش های بهتری از ایران مقابل ترکیه و فنلاند که هر دو از تیم های خوب این گروه می باشند خواهید دید. البته ما آمده ایم که نمایش خوبی داشته باشیم و همه بازی خوب و روانی از ما ببینند. هدف ما درخشش در جام جهانی ۲۰۲۴ امارات است و می خواهیم در جام جهانی جزو چهار تیم برتر جهان باشیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.