دوستی مهر: می خواهیم در جمع چهار تیم برتر جام جهانی قرار بگیریم

۲۸ام بهمن ،

علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان، دربارهٔ آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، سرمربی تیم ملی نوجوانان در این باره گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و بازیکنان در شرایط خوب بدنی و روحی و روانی  به سر می برند. ما در حال حاضر بازیکنان با کیفیتی داریم که از همه نظر بررسی شده اند و هر بازیکن برای ما پروفایل فنی و فیزیکی و پزشکی دارد.

دوستی مهر ادامه داد: اردوهای فشرده ای داریم و برگزاری این اردوهای فشرده موفقیت ما را تضمین خواهد کرد. کادرفعلی تیم ملی نوجوانان تجربه حضور در جام جهانی نیجریه را دارد و در آن جام جهانی ما از مرحله مقدماتی صعود کردیم. آن زمان هم در اردوهای پیش از جام جهانی، به صورت فشرده کار می کردیم و نتیجه اش را دیدیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: ما می خواهیم در جمع چهار تیم برتر جام جهانی قرار بگیریم و می توانیم با کار و تلاش و برگزاری اردوهای و تمرین های ویژه و همچنین حضور در تورنمنت های داخلی و خارجی و بازی دوستانه با حریفان اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی موفقیتمان را تضمین کنیم. امیدوارم فدراسیون همانطور که همیشه پشتیبان تیم ملی نوجوانان بوده و اردوهای داخلی و خارجی خوبی برای این تیم تدارک دیده در برنامه ریزی های آینده چندین اردو و تورنمنت خوب خارجی را هم برای تیم ملی نوجوانان در برنامه اش قرار دهد.

دوستی مهر در پایان گفت: از تیم های بزرگسال و امیدی که برای انجام بازی دوستانه به کمپ تیم های ملی می آیند یا ما را به باشگاهشان دعوت می کنند تشکر می کنم چرا که با بازیهای دوستانه کمک ویژه ای  به ما می کنند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.