دوست دارم به کردستان عراق سفر کنم

۱فروردین ۱۳،

یک کارشناس سیاست خارجی کردستان عراق را یکی از شهرهای منتخب خود برای سفرهای نوروزی عنوان کرد و گفت: دوست دارم به کردستان عراق سفر کنم.

حسین معین‌آبادی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چنانچه قصد عزیمت به یک سفر خارج از کشور را داشته باشید، کدام کشور را مقصد نهایی خود اعلام می‌کنید؟ گفت: با توجه به تحولات صورت گرفته در منطقه بیشتر علاقه‌مندم تا به کردستان عراق سفر کنم.

وی ادامه داد: اقلیم کردستان به دلیل نزدیکی‌های سیاسی و فرهنگی که با کشورمان دارد توانسته یکی از مناطق مورد علاقه من قرار گیرد.

معین‌آبادی تصریح کرد: پس از عراق نیز ترجیح می‌دهم تا به کشورهای همسایه همچون پاکستان عزیمت کنم.

 وی با تاکید بر نزدیکی‌های تاریخی ایران با کشورهای همجوار همچون کردستان اظهار داشت: یکی دیگر از دلایل علاقه‌مندی بنده دیدار نزدیک با دستاوردها و موفقیتهای این منطقه پس از بحران جنگ است.

معین‌آبادی افزود: با توجه به آسیب‌های جنگی که این اقلیم در زمان جنگ عراق همچون بمباران شیمیایی متحمل شد اما توانست به دستاوردهای مثبت اقتصادی و فرهنگی دست یابد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: ملاحظه نزدیک از این منطقه برای ارزیابی میزان پیشرفت و توسعه آن از دیگر شاخص‌هایی است که سبب علاقه‌مندی بنده برای مسافرت به این کشور شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.