دوست داری؛ شب آرزوهای سال آینده کجا باشی !

۲۶اردیبهشت،

هنگام درخواست آرزوها ،‌باید شرایط استجابت دعا را داشته باشی، زیبا در جوار حرمی امن ، کدامین نقطه این کره خاکی ، خواسته دل توست برای حضور در شب آرزها.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، کنارساحلی زیبا ، دشتی پرگل ،‌ اقیانوسی بی پایان ، کدامین شهر یا روستا ، کجای این کره خاکی، مکانی امن است برای گذارندن شب آرزوها…!
اینجا مکانی امن است ،‌امن تر از هر نقطه ای که تاکنون تجربه کرده ای،‌چقدر نزدیک شده ام ،‌نردبانی زیر پاهایم نیست اما انگار دستانم برای نزدیکی به آسمان دل تو، راه را کوتاه کرده ، دستم به سویت دراز است ،‌اما خواسته دلم هیچ برای خود نمی خواهد ، آرامش حضور درخانه تو ، شب آرزوهایم با بی آرزو کرده است ….!
آهسته آهسته ،‌نوای دل نشین دیا رعشق ، سرود و نجوای عاشقی از دور دستها ، همچو موسیقی بهاری گوشها رامی نوازد . صدیی آشنا با طول موج طلایی و درخشان به سرزمین آرزوها حضور را می طلبد ، پیک حق نامه ای از دیار و سرزمین صلح و صفا با امضای الهی وجود را تایید می کند.
مسافر دیار عاشقی و عازم سرزمین آرزوها…!
بارش باران رحمت آسمانی ، استشمام نسیم دلنوار و با طراوت ،‌گلباران شکوفه های امیدو توکل ، نگاهی بر دشت آرزوها ، رهایی دست و چیدن گلهای آرزو ،‌آهسته آهسته ،‌نوای دل نشین معنوی و خدایی گوشها را می نوازد با آرامشی بر دلهای امیدواربندگان گنه کار، در انتظار لطف و کرم الهی ….بار خدایا نظری بر این بنده گنه کارت بیانداز ،‌دستانم را بگیر و مرا مسافر سرزمین آرزوها کن ،‌تو دانی که این مسافر دل خسته جز به درگاه تو نظری بر دیگری ندارد ، با نجوا و زمزمه ای آرام دردرون و از صمیم قلب با فریادی بی صدا ،‌با اعتراف بر گناهانم ، شرمسار و شرمنده ،‌از تو ای آفریدگار ، عاجزانه طلب استجابت دعاهایم و رحمت تورا دارم…!
آرزوها را با پرواز دل ، فریاد بی ریا ،‌اعتراف بر گناهان ، از تمام اعماق وجود به سوی تو می سپارم با امید بر لطف ، عطوفت و مهربانیت ، دل بر اعماق کائنات ،‌نگاهی بر کهکشان آیات و نشانه هایت ، مشتاقانه برای لمس ابرهای باطراوت آسمانیت ،‌با بغضی عجیب و لحظه ای مکث ، بارش باران چشمانم را هدیه می کنم به تو که تنها امید و تکیه گاهم هستی ….!
بای جامع شناس درهمین خصوص گفت: هنگام ولحظه درخواست حاجات وآرزوها با توکل به پروردگار ایمان و امید قلبی باید برای دستیابی به آرزوها شرایط استجابت دعا را داشته باشی.
وی ادامه داد: درحقیقت با کسب شرایط استجابت دعا ، هنگام درخواست حاجات ،‌با ضبط آرزوها و خواسته ها در کائنات و در صورت مصلحت آرزوها بر اورده می شود.
چشم ها بارانی ، قلبها نورانی ،‌استشمام عطر دل انگیز فضای بندگی در آغوش پر مهر الهی ، نزدیکی ات را حس می کنم ، آرامشی بر وجود ، فشردن دستانم را با گرمای محبت آمیز ،‌عطوفت و مهربانیت را حس می کنم ،‌مرا بنگر ،امضای استجابت دعایم رابا دستان پرمهر و با برکت حامی بندگانت را تایید کن…!/ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.