دولتمردان امارات بازیچه دست آمریکا/پاسخ دندان شکن ایران به اقدامات خصمانه بیگانگان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس تکرار ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی را ناشی از بازیچه بودن دولتمردان اماراتی در دستان مقامات آمریکا دانست.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاهای بی‌اساس امارات مبنی بر مالکیت بر جزایر سه‌گانه ایرانی از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت:‌ ادعا‌های بی‌اساس امارات در تکرار مالکیت بر جزایر سه‌گانه ایرانی ناشی از سیاست خارجی تبعی این کشور است که هیچ پشتوانه قانونی و منطقی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه این جزایر جزء اراضی لاینفک جمهوری اسلامی است و هیچ سندی دال بر این موضوع که جزایر متعلق به امارات می‌باشد وجود ندارد، افزود: برداشت مقامات امارات این است که با تکرار ادعا‌های خود می‌تواند اسناد و زمینه‌های حقوقی برای الحاق جزایر ایرانی به این کشور را فراهم کند اما باید بدانند که طرح ادعا‌های بی‌اساس حقی برای امارات در مالکیت بر جزایر ایجاد نخواهد کرد.

نماینده اراک و کمیجان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد:‌ امارات مطمئن باشد جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه نخواهد داد ذره‌ای از تمامیت ارضی این کشور کم شود و به هرگونه اقدام خصمانه‌ای از سوی امارات نیز پاسخ دندان‌شکنی داده خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.