دولت اصلاحات مطلوب مسیحیت صهیونیست

۰۲خردادماه،

یک کشیش صهیونیست در گفتگو با رادیو فرد مطرح کرد؛

دولت زیر عقدنامه رسمی ما نوشت که مسیحی هستیم. در واقع تأیید کرد که من و سعید از اسلام برگشتیم به مسیحیت و این مسئله اوکِی بود آن زمان.‌ حتی آن زمان سعید کلیسای خانگی خود را آغاز کرد و زیر نظر کلیسای ساختمانی.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هفته قبل مصاحبه‌ای با «نغمه پناهی» همسر «سعید عابدینی» کشیش صهیونیست مسیحیت توسط شبکه خبر مسیحیان فارسی‌زبان انجام شد و در رادیو فردا منشر شد.

وی در این گفتگو به فعالیت‌های آزادنه و قانونی مسیحیت صهیونیستی در کشور اشاره کرد و در ادامه نسبت به همکاری دولت اصلاحات در خصوص توسعه کلیساهای خانگی و تبلیغات تبشیری اشاره نمود.

نغمه عابدینی دربارهٔ سخت‌تر شدن شرایط برای مسیحیان ایران در سال‌های اخیر (پس از دولت اصلاحات) به رادیو فردا گفته است:

«سعید و من در زمان ریاست جمهوری خاتمی که من ایران بودم با هم آشنا شدیم و حتی ما ازدواجمان ازدواج رسمی مسیحی بود. یعنی دولت ایران آن موقع رفتارش نسبت به مسیحیت خیلی بازتر بود و من و سعید در کلیسای ساختمانی ازدواج کردیم. به شکل قانونی و با تأیید دولت. دولت زیر عقدنامه رسمی ما نوشت که مسیحی هستیم. در واقع تأیید کرد که من و سعید از اسلام برگشتیم به مسیحیت و این مسئله اوکِی بود آن زمان.‌ حتی آن زمان سعید کلیسای خانگی خود را آغاز کرد و زیر نظر کلیسای ساختمانی. دولت جمهوری اسلامی آن زمان تأیید کرده بود! که کلیساهای خانگی آغاز شدند و دولت در جریان بود.

وقتی احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شد چند ماهی نگذشت متوجه شدیم که محدودیت‌ها آغاز شده است. چه در مورد مسیحیت و چه دربارهٔ مذاهب دیگر خیلی برخوردها جدی‌تر شده بود. من و سعید آن موقع از ایران آمدیم بیرون. و جدیداً که باز برگشتیم، دیگر از کلیساهای خانگی حرکتی نبود…»
 

(شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان)

سعید عابدینی کیست؟

فعالیت های تبلیغی کلیسای ربانی در استان تهران با برنامه ای از پیش تعیین شده مدتی است که شدت یافته است. شورای مرکزی تبشیر، سعیدعابدینی را (که فردی مقیم کشور امریکا می باشد) طی ماموریتی محرمانه در قالب کشیش مسیحیت(جماعت ربانی) به ایران فرستاده تا برنامه های آنها را در کشور پیاده نماید.

ماموریت های سعید عابدینی از سوی شورای تبشیر و کاخ سفید به شرح ذیل می باشد:

۱٫ ایجاد و راه‌اندازی کلیساهای خانگی(غیرقانونی) در مرکزیت پایتخت.
۲٫ ایجاد شبکه‌های اقتصادی کلان جهت تامین هزینه‌های تبلیغات مسیحیت صهیونیست در اقصی نقاط کشور. {ایجاد پرورشگاه های متعدد در شهرهای مختلف و تغییر عقیده کودکان و  نوجوانان طی پرسه ای بلند مدت}.
۳٫ انتقال خبرهای داخل کشور بطور مستقیم به کاخ سفید(جاسوسی).
۴٫ جذب جوانان و نوجوانان که از نظر اعتقادی سست و در درجه پایین تری در جامعه قرار دارند.
۵٫ جذب اشخاص بی سرپرست و بی خانمان و تغییر دین این اشخاص و استفاده ابزاری در جهت جاسوسی.
۶٫ دختران و پسران فراری از خانه.
۷٫ اشخاص معتاد که در مراحل ترک اعتیاد می باشند به ویژه در کمپ‌های بازپروری.
۸٫ اشخاصی که دارای مشکلات عاطفی و احساسی می باشند.
۹٫ بعضا اشخاصی که نارضایتی‌هایی از عملکرد سیستم حکومتی دارند.

کلیسای جماعت ربانی در ایران دارای ۴ شعبه فعال و سابقه‌ای حدود ۴۵ ساله می‌باشد و اعضای آن از مسیحیان تندرو می‌باشند که به شگردها و شیوه‌ها تبلیغاتی مختلف سعی در عضوگیری و تغییر دین جوانان مسلمان دارند و تلاش می‌نمایند چهره نظام جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی بسیار خشن جلوه دهند.
جمعیت ربانی(مسیحیت صهیونیست) از روش‌های تبلیغاتی همچون تبلیغات شهری، هدف قرار دادن اقشار مذهبی به صورت خاص، حضور در دانشگاه‌ها، تبلیغات تلویزیونی، کلیساهای خانگی، برای جلب مخاطب استفاده می‌کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.