دولت باید پیگیر کاهش “قیمت” تمام شده “کالا و خدمات” باشد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل بانک پاسارگاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات بهترین راه برای بهبود عملکرد اقتصادی است.

مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سال ۹۲ توسط بانک پاسارگاد در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تأثیر افزایش و یا ثابت نگه داشتن نرخ سود تسهیلات بانکی گفت: در حال حاضر کشور از نظر اقتصادی در شرایط خاصی قرار گرفته که براین اساس نمی توان با روش های متعارف در حوزه اقتصادی فعالیت کرد.

مدیرعامل بانک پاسارگاد تصریح کرد: در شرایط کنونی مقابله با رکود و تورم از طریق کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات مصرفی و کنترل عوامل مربوط به افزایش قیمت تمام شده کالا و خدمات است.

مجید قاسمی افزود: بحث کنترل و کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات مصرفی در وضعیت کنونی نقش موثرتری نسبت به کاهش و یا افزایش و یا حتی ثبات نرخ سود تسهیلات بانکی دارد.

گفتنی است، بانک پاسارگاد شب قبل مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سال ۹۲ را با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برگزار کرد. 

در این مراسم به نفرات اول تا سوم گروه های آزمایشی کنکور ۹۲ که بورسیه بانک پاسارگاد شدند و هرکدام ماهانه مبلغ ۵ میلیون ریال به حساب آنها واریز می شود که این رقم با توجه به نرخ تورم افزایش خواهد یافت.

این گزارش ممتاز به نقل از حاکی است همچنین به نفرات اول ۵ گروه آزمایشی کنکور ۹۲ بیست هزار سهم، نفرات دوم ۱۵ هزارسهعم، و نفرات سوم ۱۰ هزار سهم از سهام بانک پاسارگاد اعطا گردید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.