دولت برای اصلاح نظام مالیاتی و بانکی سریع‌تر به مجلس لایحه بدهد

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص لزوم اجرای بخش های دیگر طرح تحول اقتصادی گفت: اجرای همه بخش های طرح تحول اقتصادی همراه با ایجاد فشار و مشکل برای مردم نیست و در برخی موارد اجرای ابعاد دیگر این طرح حتی حلال بسیاری از مشکلات مردم است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح نظام مالیاتی، نظام پولی و بانکی و نظام توزیع از بخش های مهم طرح تحول اقتصادی است که گشایش بسیاری در کار مردم ایجاد می کند و دولت باید هر چه سریعتر این اصلاحات را در قالب لایحه ای به مجلس ارائه دهد.
 

عضو کمیسیون برنامه بودجه در مجلس هشتم تصریح کرد: مجلس در اصلاح برخی قوانین با توجه به تاخیر دولت ورود پیدا کرده است به عنوان مثال قانون بهبود فضای کسب و کار و طرح حداکثر استفاده از توان تولید ملی را به تصویب رسانده است.
 

وی ادامه داد: در صورتی که دولت به موقع لوایح مورد نیاز برای اجرای بخش های دیگر طرح تحول اقتصادی را ارائه ندهد مجلس با ارائه طرح اجرای بخش های دیگر طرح تحول اقتصادی را کلید می زند.
 

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، قانون هدفمندی یارانه ها یکی از محورهای طرح تحول اقتصادی بود که با همکاری دولت و مجلس اجرا شد. سال گذشته دولت در لایحه ای نظام گمرکی کشور را که یکی دیگر از محورهای طرح تحول اقتصادی بود نیز اصلاح کرد اما هنوز اجرای محورهای مهمی از این طرح باقی مانده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.