دولت به‌جای ماجراجویی و رابین‌هود بازی به اولویت‌های اصلی مردم رسیدگی کند

۰۶اردیبهشت،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قوه مجریه در ماه‌های پایانی کار خود از ماجراجوی، فرافکنی و رابین هودی بپرهیزد و اولویت‌های اقتصادی اصلی مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

“کمال الدین پیرموذن” نماینده اردبیل، نمین و سرعین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش تورم و گرانی به خصوص در زمینه کالاهای ضروری همچون گوشت و روغن، گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در ماه‌های پایانی کار خود از ماجراجوی، فرافکنی و کارهای رابین هودی بپرهیزد و اولویت‌های اقتصادی اصلی مردم را اولویت کار خود قرار دهد.

وی در ادامه افزود: مسئولان کشور به خصوص قوه مجریه باید با مدیریت صحیح مانع از افزایش قیمت کالا شود و تورم و گرانی‌های وجود آمده را با تدابیر لازم را از بین ببرند.

پیرموذن با تاکید بر اینکه مسئولان کشور باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند،  تصریح کرد: مسئولان از رفتارهای غیراخلاقی پرهیز و در جهت کاهش تورم‌های موجود تلاش کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در پایان خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب لایحه در اولویت قرار گرفتن طرح “حمایت از تولید” وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام داده لذا از رئیس‌جمهور نیز خواستاریم تا در راستای این مهم در ماه‌های پایانی کار خود تلاش مضاعف داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.