دولت جمهوری اسلامی یکی از مقدمات ظهور حضرت ولیعصر(عج) است

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه ضیافت اعضای مجلس خبرگان رهبری امشب با حضور آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، اعضای هیئت رئیسه و سایر اعضای خبرگان برگزار شد.

در این ضیافت آیت‌الله مهدوی‌کنی در خصوص تفسیر دعای افتتاح گفت: منظور از دولت کریمه در این دعا، دولت حضرت ولیعصر(عج) نیست؛ چراکه پیش از آن نیاز به مقدماتی است.

وی افزود: به این خاطر انتظار برای ظهور و فرج را افضل اعمال می دانند؛ چرا که انتظار ظهور صرفا یک نیت نیست، بلکه یک عمل خارجی است که مقدمات ظهور را فراهم می کند.

آیت‌الله مهدوی‌کنی با بیان اینکه استقرار دولت کریمه مقدماتی دارد تصریح کرد: معتقدیم دولت جمهوری اسلامی ایران مقدمه ای از مقدمات برای دولت کریمه است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در دولت کریمه نباید ظلم، نفاق، درویی و حقه‌بازی وجود داشته باشد و اگر نیز هست باید این بدی ها چهره ذلیلانه در جامعه اسلامی داشته باشند.

وی در ادامه توضیح داد: در چنین دولت کریمه ای مردم به اسلام دعوت می شوند و عزت دنیا و آخرت را خواهیم داشت.

آیت‌الله مهدوی‌کنی خطاب به اعضای مجلس خبرگان گفت: اگر در مجلس خبرگان شرکت کردیم باید برای ولی فقیه و نایب امام زمان(عج) خودمان را آماده کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: وقتی به لحاظ قانونی وظیفه ای را برعهده گرفته ایم، موظفیم خودمان را برای آن کار آماده کنیم.

در ابتدای این مراسم اعضای مجلس خبرگان رهبری نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات مختلف دینی، مذهبی و مسائل کشوری با آیت‌الله مهدوی‌کنی درمیان گذاشتند که به علت محرمانه بودن برخی موضوعات از حضور خبرنگاران در مراسم ضیافت خودداری کردند.

وی در ابتدا خطاب به خبرنگاران گفت: قصد رسانه ای کردن این جلسه و سخنرانی را نداشتیم، اما حالا که خبرنگاران در جلسه حضور دارند مطالبی را عرض می کنیم تا بعد از خروج خبرنگاران اعضا در فضایی دوستانه و خودمانی مطالب مورد نظرشان را به راحتی بیان کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.