دولت در عدم ارایه به موقع لایحه بودجه “مخفی‌کاری” می‌کند/ اهداف سیاسی دولت برای استفاده ارز بودجه در انتخابات

۲۵م دیماه ،

یک نماینده مجلس با انتقاد از تحویل دیرهنگام لایحه بودجه سنواتی سال آینده به بهارستان و اهداف سیاسی دولت از این اقدام گفت: دولت در عدم ارائه به‌موقع لایحه بودجه به مجلس مخفی‌کاری‌ کرده و به دنبال آن است تا از این موضوع در انتخابات سال آینده بهره‌برداری کند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله برومند نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با انتقاد از عدم ارائه به موقع لایحه بودجه سال ۹۲ از سوی دولت به مجلس گفت: نمی‌دانم نظر رئیس‌جمهور چیست ولی در خصوص عدم ارائه به موقع لایحه بودجه سال آینده برخی مخفی‌کاری‌ها صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به ضربات جبران‌ناپذیر عدم ارایه به‌موقع لایحه بودجه به مجلس تصریح کرد: لایحه بودجه سال آینده باید حول محور تقویت بخش کشاورزی و صنعت تدوین شود تا مشکلات این حوزه مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه دولت می‌خواهد فرد مورد نظر خودش را برای عرصه انتخابات ریاست جمهوری آینده معرفی کند، افزود: هدف دولت از عدم ارائه به موقع بودجه، اقتصادی و سیاسی بوده و به دنبال آن است تا از این موضوع در انتخابات سال آینده بهره‌برداری کند.

این نماینده در ادامه تاکید کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت مقداری پول از مابه‌التفاوت نوسانات ارز را ذخیره کرده است تا از آن در هنگام انتخابات استفاده کند.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.