دولت قالیباف با جوانان تشریفاتی برخورد نمی‌کند

۲۲خردادماه،

رئیس ستاد تبلیغات جوانان قالیباف گفت: دولت قالیباف با جوانان همچون دولت‌های قبل تشریفاتی برخورد نمی‌کند و سعی دارد که با روحیه جهادی جوانان در عرصه‌های پیشرفت و تعالی گام بردارد.

“محمد ابویی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ نقش و جایگاه جوانان در دیدگاه قالیباف اظهار داشت: “محمدباقر قالیباف” از جوانان به عنوان کلید طلایی دهه پیشرفت و عدالت نام می‌برد و معتقد است که جوانان در رسیدن به اهداف و آرمان‌های این دهه می‌توانند نقش موثری از خود ایفا کنند.

وی افزود: تاثیر در جامعه به عنوان یکی از مطالبات جوانان به سبب روحیه آرمان‌گرایی و آینده نگری مطرح است.

رئیس ستاد تبلیغات جوانان قالیباف تصریح کرد: در صورت پیروزی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حتما شاهد حضور جوانان به منظور پیش برد اهداف عدالت و آرمان خواهی نظام خواهیم بود.

وی با اشاره به مطالبات جوانان در جامعه کنونی خاطر نشان کرد: اشتغال، ازدواج، هویت، اوقات فراغت و آموزش عالی به عنوان ۵ محور از خواسته‌های جوانان مطرح است که محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در پیشبرد اهداف خود قطعا از آنان استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: جوانان با نگاه جهادی می‌توانند در تمام صحنه‌ها به ایفای نقش بپردازند لذا با توجه به برنامه ریزی‌ها و رویکردهای قالیباف و نگاهش به روحیه جهادی جوانان می‌توان به پیشبرد و تحقق نظرات این کاندیدای انتخاباتی امیدوار بود.

ابویی تصریح کرد: مهمترین دغدغه قالیباف استفاده از نیروی جوان در تمامی عرصه‌ها است تا بتواند به عنوان یک قشر تاثیرگذار در جامعه به ایفای نقش بپردازند و سبب اثبات این ادعا هم ارتباط نزدیک این کاندیدا با قشر جوان و دانشجو در طول خدمتش در عرصه‌های مختلف است.

وی بیان داشت: رئیس جمهور باید علاوه بر نقش اجرایی بودن بتواند انصاف، عدالت، تدبیر، بینش، صداقت و صراحت را در شخصیت خود داشته باشد.

رئیس ستاد جوانان قالیباف در پایان به جایگاه جوانان در اندیشه های قالیباف اشاره و خاطر نشان کرد: دولت قالیباف با جوانان همچون دولت‌های قبل تشریفاتی برخورد نمی‌کند و سعی دارد که با روحیه جهادی جوانان در عرصه‌های پیشرفت و تعالی گام بردارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.