“دولت مخفی” و محوریت خانواده های آزادگان

سریال “دولت مخفی” با محوریت آزادگان و خانواده های آنها، برای شبکه ۲ سیما هم اکنون در مرحله تصویربرداری به سر می برد.

حمید آخوندی،تهیه کننده سریال “دولت مخفی” شبکه ۲ سیما” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:سریال “دولت مخفی” در ارتباط باموضوع مغفول مانده دفاع مقدس و در رابطه به بخش اسیران است.
وی ادامه داد:یک ماه پیش بود که رهبر انقلاب اسلامی بر ضرورت کار کردن درباره موضوع اسرا تاکید کردند و در این راستا،یکسری کارها در حوزه کتاب انجام شد؛اما درحوزه فیلم و سریال،کار جدی صورت نگرفته است و تصور می کنم “دولت مخفی” چهارمین کاری است که در فاصله سالهای طولانی،در ارتباط با مسئله آزادگان و با محوریت خانواده در شبکه ۲ سیما ساخته می شود.
آخوندی اظهار داشت:در فیلم های قبلی،بیشتر به مشکلات آزدگان در رادوگاه ها پرداخته شده اما در “دولت مخفی”به بخشی از مسائل و مشکلاتی می پردازیم که خانواده های آزاده ها با آن روبرو بوده اند که این بخش را در شمال کشور تصویر برداری کردیم.
تهیه کننده “دولت مخفی” ادامه داد:لوکیشن نیز شهرک دفاع مقدس مربوط به دوران اسارت قهرمان قصه ماست و پس از این لوکیشن نیز تصویربرداری ما در اردوگاه ویژه آزادگان،آغاز می شود.
وی با اشاره به روند تصویر برداری این اثر، افزود:به طور تقریبی تصویربرداری این اثر از نیمه گذشته است و حدود ۵۵ درصد کار تصویربرداری شده و ۳۵ درصد نیز تدوین شده است و برای ادامه تصویر برداری هم باید مراحل فنی و سایر شرایط مهیا شود.
گفتنی است؛”دولت مخفی” به کارگردانی “عبدالحسین برزیده” و تهیه کنندگی “حمید آخوندی” و “علیرضا جلالی” و با بازی پژمان بازغی، لاله اسکندری و  کاوه خداشناس در حال تصویر برداری است./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.