دولت منتخب تعامل با قوه قضاییه را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد

۲۹خردادماه،

عضو کمیسیون حقوقی، قضایی مجلس گفت: برقراری تعامل در حوزه قضایی میان قوه قضائیه و رئیس جمهور منتخب می‌تواند جایگاه از دست رفته قانون را به عنوان یکی از ارکان اساسی کشور احیاء کند.

“محمدعلی اسفنانی” نماینده مردم فریدون‌شهر، فریدون و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، تحصیلات رئیس جمهور منتخب ایران در رشته حقوق را یک ارزش برای کشور تلقی کرد و گفت: با توجه به اینکه “حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی” یکی از حقوقدانان برجسته کشور به شمار می‌رود بنابراین این مهم را می‌توان نویدی برای حوزه حقوقی، قضایی دانست.
 
وی در ادامه افزود: برقراری تعامل در حوزه قضایی میان قوه قضائیه و رئیس جمهور منتخب می‌تواند جایگاه از دست رفته قانون را که به عنوان یکی از ارکان اساسی کشور است را احیاء کند.
 
عضو کمیسیون حقوقی، قضایی مجلس تصریح کرد: مجلس و دولت آینده ضمن تعامل و همکاری حول محور قانون می‌توانند روابط صمیمانه و منطقی برقرار کرده و در این راستا حقوق، جایگاه خود را بدست آورد.  
 
نماینده مردم فریدون‌شهر، فریدون و چادگان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: درک صحیح از اهمیت و عظمت کار قوه قضاییه توسط هیئت دولت امری ضروری است، همچنین دولت آینده باید در زمینه تخصیص اعتبارات بودجه به حوزه حقوقی قضایی اهتمام ورزد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.