دولت هند با اریکسون قرارداد یک میلیارد دلاری بست

۲۶ام بهمن ،

 

مرکز Reliance Communications(RCom) هند قراردادی را به ارزش یک میلیارد دلار با شرکت مخابراتی اریکسون به امضا رسانده است تا به سبب آن طی هشت سال آینده اریکسون خدمات ویژه خود را در اختیار مشترکان هندی بگذارد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس این قرارداد اریکسون وظیفه راه‌اندازی و مدیریت شبکه خطوط سیمی و بی‌سیم در مناطق شمالی و غربی هند را برعهده می‌گیرد.
 
در بخشی از این قرارداد آمده است که حدود ۵ هزار کارمند RCom در طول این فعالیت باید به شرکت اریکسون بپیوندند و با آن همکاری کنند.
 
این قرارداد در حالی منعقد شده است که شرکت مخابراتی Alcatel-Lucent ماه قبل با انعقاد قرارداد همکاری مشابه وظیفه راه‌اندازی و مدیریت خطوط بی‌سیم و ثابت شبکه تلفن هند در مناطق شرقی و جنوبی این کشور را طی هشت سال آینده امضا کرد.
 
مرکز RCom در مجموع قراردادهایی را به ارزش ۲ میلیارد دلار منعقد کرده است تا بر اساس آن‌ها طی ۸ سال آینده خطوط تلفنی ثابت و بی‌سیم خود را تکمیل کند.
 
در طول دوره اجرای این قرارداد مراکز دولتی هند نیز حضور خواهند داشت و مراحل فعالیت دو شرکت اریکسون و Alcatel-Lucent را دنبال خواهند کرد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.