دولت و ملت باید یک خیز جدی برای اهمیت نماز بردارند

فروردین ۱۴۰۳

معاون فرهنگی آموزشی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری کنفرانس خبری ۲۲ امین اجلاس سراسری نماز در ستاد اقامه نماز کشور خبر داد.

عبداللهی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: کنفرانس خبری ۲۲ امین اجلاس سراسری نماز به منظور اطلاع رسانی و جریان سازی فرهنگی محتوا قالب اجلاس به مردم در سالن اجتماعات نیایش ستاد اقامه نماز کشور در حال برگزاری است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد در این کنفرانس در سخنانی  اجلاس نماز را ایجاد موجی دانست برای این که به نماز توجه شود  و گفت: کسانی دعوت به اجلاس می شوند که عموماً قانون گذار نماز می باشند دولت و ملت باید یک خیز جدی برای اهمیت نماز بردارند.

عبداللهی در ادامه با توجه به اهداف برگزاری این کنفرانس گفت: هدف عمده ما اطلاع رسانی صحیح با توجه به بستر مناسب رسانه ها رسالت و ماموریتی که در جهت نماز دارند بتوانند اطلاع رسانی صحیحی داشته باشند.

در حقیقت سبب نامگذاری این کنفرانس پیرامون موضوع محور اجلاس فرآیند اجرایی و عملیات اجلاس ۲۲ امین از کجا شکل گرفته و به کجا ختم شده و الان در چه موقعیتی است و با چه اهدافی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

عبداللهی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز افزود: ۲۲ امین اجلاس سراسری نماز با شعار سبک زندگی و سلامت اقتصادی ۱۳ شهریور ماه در لرستان برگزار خواهد شد که در راستای این اجلاس کنفرانس خبری ۲۲امین اجلاس سراسری نماز در ستاد اقامه نماز کشور در حال برگزاری است.
وی در پایان با توجه به مباحثی که در این کنفرانس مورد بررسی قرار خواهد گرفت افزود: در این اجلاس موضوع نماز، ارزیابی رتبه های استان ها، در ارائه مقالات تبئین و اشاعه فرهنگ نماز ، ترویج فرهنگ نماز مورد بحث و ارزیابی قرار خواهد گرفت./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.