دولت یازدهم با حفظ “حقوق ملت” مشکلات کنونی را کاهش دهد

۰۱ تیرماه ۱۳،

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مهمترین مسئله در دیپلماسی دولت یازدهم این است که روابط خارجی خود را طوری تنظیم کند که از بار مشکلات مردم کم و از حقوق ملت دفاع شود.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تحقق “حماسه سیاسی” در کشور اظهار داشت: وظیفه اصلی دولت منتخب در ادامه این راه تحقق “حماسه اقتصادی” با شکل‌گیری کابینه‌ی تخصصی و متعهد است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: مسئولان دولتی بهتر است که از حاشیه‌سازی احتمالی پرهیز کنند و هدف خود را خدمت به مردم و رفع مشکلات موجود بدانند و تجربه، تخصص و  تعهد لازم را نسبت به مسئولیت خود و انقلابشان در این میان داشته باشند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه با اشاره به روند دیپلماسی کشور در مقابله با کشورهای منطقه و غربی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را به حیرت واداشت و حتی شاهد تبریک آنها بعد از برگزاری انتخابات باشکوه ایران به مردم‌سالاری دینی کشورمان بودیم.

وی تصریح کرد: مهمترین مسئله در دیپلماسی دولت یازدهم این است که این دولت، روابط خارجی خود را طوری تنظیم کند که از بار مشکلات مردم کم و از حقوق ملت دفاع شود و قطعا دولتی که مردم آن را انتخاب کرده‌اند توانایی‌های لازم را در تحقق شعارها و اهدافشان دارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.