دولت یازدهم از هیچ رسانه ای شکایت نکرده است/موارد قابل تذکر بسیار بوده است

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

مشاور رسانه ای رییس جمهور گفت: به رغم موارد متعدد تخلفاتی که وجود داشته است ، خود دولت یازدهم تا کنون از هیچ رسانه ای شکایت نکرده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،مشاور رسانه ای رییس جمهور گفت: به رغم موارد متعدد تخلفاتی که وجود داشته است ، خود دولت یازدهم تا کنون از هیچ رسانه ای شکایت نکرده است.

محمد رضا صادق در گفت و گو با ایران خبر گفت : رابطه خوبی بین دولت و اصحاب رسانه بر قرار است و تا کنون موردی وجود نداشته است که خود دولت از رسانه ها شکایت کرده باشد.

وی همچنین درباره نوع برخورد رسانه ها با دولت گفت : مواردی وجود داشته است که مطالب خلاف واقعی از سوی برخی رسانه ها منتشر شده است که با تذکر آن را حل و فصل کرده ایم و حتی  گاه خود خبرنگار اشتباهش را پذیرفته و در صدد تصحیح آن بر آمده است .

صادق درباره تعداد این تذکرات گفت:   موارد  زیادی وجود داشته است که آمار دقیق آن را در ذهن ندارم ،  مثلا همین امروز دست کم ۲ مورد تذکر داشتیم .

مشاوره رسانه ای رییس جمهور گفت: بنای ما مدارا با رسانه هاست و ان شاء الله تا پایان عمر دولت نیز در چارچوب قانون به این رویه ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه تاکید کرد: همانگونه که پیش از این نیز اعلام شد، این دولت نه تنها از هیچ رسانه ای شکایت نکرده است ، بلکه ۵۰ مورد از شکایتهای دولت  قبل به شرط حقیقی نبودن و ضایع نشدن حقوق بیت المال  نیز باز پس گرفته شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.