دومین جشنواره «عروسک‌های من» در کانون اهواز برگزار شد

پنجشنبه ۵ مرداد – ۱۲:۲۶:۰۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- جشنواره فرهنگی‌هنری «عروسک‌های من» برای دومین سال متوالی هم‌زمان با انجام فعالیت‌های تابستانی سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۵ اهواز اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، دومین جشنواره «عروسک‌های من» با حضور بیش از ۵۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان این مرکز در سالن مطالعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برگزار شد.
لیلا رحمانیان مسوول این مرکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرستان اهواز پیرامون اجرای این جشنواره گفت: در آغاز کار این جشنواره مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۵ اهواز با اجرای فعالیت کتاب‌خوانی از شروع تابستان ۹۱ کودکان و نوجوانان را به ساخت عروسک شخصیت‌های کتاب‌های مطالعه شده در کانون جهت شرکت در دومین جشنواره «عروسک من» تشویق کردند.
وی افزود: در این برنامه برای ساخت عروسک‌ها از بچه‌ها خواستیم با هر شیوه‌ای که دوست دارند عروسک‌ها را بسازند و محدودیتی در شیوه ساخت برای آن‌ها قائل نشدیم.
رحمانیان در ادامه با بیان این که هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره علاقه‌مند کردن اعضا به کتاب و کتاب‌خوانی، شرکت در فعالیت‌های گروهی و پرورش خلاقیت آن‌ها است توضیح داد: زمان برگزاری این جشنواره یک‌روزه بود که بچه‌ها با عروسک‌های زیبای‌شان در آن شرکت داشتند و مربیان کانون برای همه عروسک‌ها کارت عضویت نمادین مخصوص صادر کردند و بعد از گفت‌وگو درباره کتاب و کتاب‌خوانی و اجرای نمایش‌های خلاق با عروسک‌های ساخته شده بچه‌ها، کارت عضویت هر عروسک را به سازنده آن اهدا کردند.
این مسوول فرهنگی در ادامه یادآور شد: این جشنواره در یک روز برگزار شد ولی در ادامه آن قرار شد بچه‌ها در کانون برای عروسک‌هایشان کتاب بخوانند و نام و تاریخ کتاب خواندن‌شان را در کارت‌ها بنویسند. در ادامه نیز مربیان کانون بعد از بررسی کارت‌ها به هر عضو که ۱۰ کتاب را مطالعه کرده باشد هدایایی اهدا خواهند کرد.
رحمانیان در پایان خاطرنشان کرد که این برنامه را تا پایان فعالیت‌های تابستانی مرکز در شهریور ماه ادامه خواهند داد.
اولین جشنواره «عروسک‌های من» شهریورماه سال گذشته با حضور ۴۶ عضو دختر در این مرکز برگزار شده بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۲۲۶۰۳۳۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.