دومین برد تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران

به گزارش خبرآنلاین؛ دیدار دو تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران و قطر در حالی به پایان رسید که ملی پوشان ایران با دو گل پیروز میدان شدند. تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران امروز در حالی به مصاف تیم ملی زیر ۲۲ سال قطر رفت که با گلهای محمدرضا خانزاده در دقیقه ۲۹ و کاوه رضایی در دقیقه ۳۱ بازی را با پیروزی به پایان رساند. محسن مسلمان دردقیقه ۱۴ و سعید لطفی دردقیقه ۳۱   و محمد امین حاج محمدی در دقیقه ۷۲ از داور هنگ کنگی این دیدار کارت زرد دریافت کردند.بر همین اساس محمد امین حاج محمدی دو اخطاره شد و در بازی مقابل مالدیو حضور نخواهد داشت.

بازیکنان تیم ملی زیر ۲۲ سال بر اساس توصیه های کادر فنی ، ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی را با آرامش آغاز کرده و پس از این زمان، به دروازه حریف به صورت پیوسته حملاتی را انجام داد که منجر به دفاع حریف و عقب کشیدن قطری ها شد. ایران از جناحین و ضربات کرنر و ایستگاهی رسید که دریکی از این کرنرها محمدرضا خانزاده دروزاه قطر را باز کرد.قطر پس از این گل به هم ریخت و تا به خود بیاید در دقیقه ۳۱ ، کاوه رضایی با اشتباه مدافع قطر در دفع توپ،توپ را از وی گرفت و در موقعیت تک به تک گل دوم ایران را به ثمر رساند.

در یکی از صحنه های شک بر انگیز بازی داور هنگ کنگی یک خطای مشکوک به پنالتی را به نفع ایران نگرفت. در نیمه دوم نیز با توجه به حملات پی درپی بازیکنان گلی به ثمر نرسید و تک گل قطر در دقیقه ۹۲ بازی به پایان رسید. مرتضی پور علی گنجی دردقیقه ۶۱ از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به مرتضی تبریزی داد.نوید خوش هوا نیز در دقیقه ۶۲ به جای محسن ملسمان وارد زمین شد.فرشاد احمدزاده نیز در دقیقه ۷۸ از زمین مسابقه خارج و جای خود را به نریمان جهان کهن داد.

تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران روز پنجشنبه هشتم تیرماه به مصاف مالدیو می رود.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.