دومین برنامه «از سکوی شعر امروز» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین برنامه «سکوی شعر امروز» روز گذشته سه‌شنبه ۳ مرداد با حضور مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، محمدرضا عبدالملکیان عضو شورای عالی خانه هنرمندان ایران و شعرخوانی محمدعلی بهمنی و حمیدرضا شکارسری در باغ هنر خانه هنرمندان ایران برگزار شد و قرار است دومین نشست آن فردا پنجشنبه برگزار شود.

در ابتدای این برنامه سرسنگی در سخنانی به ارزش و پیشینه شعر در ایران اشاره کرد و گفت: ملت ما بیش از هر ملت دیگری با شعر و شاعری عجین بوده و عجین خواهند ماند. از گذشته‌های دور شعر جایگاه رفیعی در ایران داشته و ما در خانههنرمندان ایران سعی داریم با برگزاری برنامه‌هایی از این دست یک بار دیگر شعر را به مهمانی مردم آورده و در کنار آن با برنامه‌های متنوع در فصل تابستان اوقات خوب، با نشاط و متنوعی را برای آنها در باغ هنر ایجاد کنیم.

محمدرضا عبدالملکیان نیز در سخنانی با تشکر از مدیریت خانه هنرمندان ایران و معاونت هنری این خانه، اعلام کرد این برنامه روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۹، در کنار سکوی شعر تعبیه شده در باغ هنر، با شعر خوانی دو شاعر همراه خواهد بود.

در بخش شعرخوانی برنامه، حمیدرضا شکارسری به خوانش برخی از اشعار خود پرداخت و در ادامه «محمدعلی بهمنی» شاعر و غزلسرای معاصر برخی از غزلیات خود را برای حاضران در این مراسم خواند.

دومین برنامه «از سکوی شعر امروز» با حضور عبدالجبار کاکایی و آرش شفاعی فردا پنجشنبه پنجم مرداد ماه از ساعت ۱۹ در محل سکوی شعر امروز واقع در باغ هنر خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.