دومین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

در دومین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر وزارت راه و شهرسازی،روابط عمومی ها وکارشناسان برتر این وزارتخانه درفعالیت های مختلف معرفی شدند.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی «هما»، در دومین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر وزارت راه و شهرسازی که با حضور علی نیکزاد، وزیر راه وشهر سازی ومعاونان وی روز گذشته در ساختمان مرکزی وزارت راه و شهر سازی برگزار شد، روابط عمومی‌ها وکارشناسان برتر این وزارتخانه در فعالیت‌های مختلف معرفی شدند.

در این مراسم روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران رتبه اول گروه الف در رشته فعالیت‌های تبلیغاتی و سمعی و بصری در حوزه حمل و نقل و رتبه اول کارشناس برتر را در بین روابط عمومی های وزارت راه و شهر سازی کسب نمود.

طی این مراسم از سید عباس نورانی خطیبانی کارشناس واحد امور اجتماعی و خدمات روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان کارشناس برتر با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

همچنین روابط عمومی «هما» علاوه بر کسب ۲ رتبه یاد شده ،رتبه دوم در بخش فعالیت های ارتباط مردمی برون ودرون سازمانی ورتبه دوم در بخش فعالیت های انتشاراتی را نیز از این جشنواره کسب نمود.

دراین مراسم وزیر راه وشهر سازی با اهدای لوح تقدیر از مدیرکل روابط عمومی «هما» تجلیل نمود.

در لوح تقدیر اهدا شده خطاب به وی آمده است: توسعه همه جانبه نظام مردم سالار ایران اسلامی جز با شکوفایی تواتمندی های خدمتگزاران پرتلاش دولت مردمی این مرز وبوم مسیر نخواهدشد.دراین میان روابط عمومی هادرجایگاه نهادهای ستادی واجرایی در روند آگاه سازی واطلاع رسانی وانسجام سازمانی سهمی مهم وانکار ناپذیر دارند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.