دومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم

۰۸اردیبهشت،

دومین جشنواره نوجوان سالم در گیلان با حضور مسئولان کشوری و استانی ، در رشت برگزار شد .

معاون دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کوشش این جشنواره در اطلاع رسانی و آگاه سازی دانش آموزان و والدین در مورد سبک زندگی پر خطر است گفت : والدین در مورد سبک زندگی نوجوانان وظیفه و رسالت مهمی دارند و باید سبک زندگی اسلامی ایرانی را برای نوجوانان ، جهت پیشگیری از رفتارهای پر خطر، ترویج کنند.
کیایی افزود : این جشنواره پیرامون سه موضوع دخانیات ، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از گرایش به خشونت در سه رشته مقاله، عکس و فیلم بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این همایش با بیان اینکه نوجوانان و جوانانی که در این جشنواره شرکت کردند ، تئوری هاو پیشنهاد های مربیان و معلمان خودشان را در رسیدن به اهداف مورد نظر آموزش و پرورش قبول کردند، افزود: نوجوانان باید عوامل موفقیت و شکست خود را بشناسند و در موقع شکست در برابر آن خود را صیانت و حفاظت کنند.
نجف زاده دغدغه مسئولان اجرایی امر تعلیم و ترتیب را فراهم کردن زمینه لازم برای سلامت دانش آموزان ذکر کرد و گفت: ما به دنبال جامعه آرمانی یعنی جامعه ای که جوان توانا، دانا و اندیشه نو دارد ، هستیم.
وی در ادامه با اشاره به این موضوع که این جشنواره ویژه دانش آموزان متوسطه است گفت : به این جشنواره در مجموع ۱۰۲ اثر در سه بخش فیلم ، عکس و مقاله فرستاده شده است.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.