دومین جشنواره نوآوری‌های تلفن همراه برگزاری می‌شود

۰۶م آذر ، مهر- مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف با میزبانی کنگره موبایل ایران، دومین جشنواره نوآوری‌های همراه ایران را به عنوان یکی از بخش‌های ویژه این کنگره برگزار می کند.

جشنواره امسال از چهار مسابقه مختلف همراه با جوایز ویژه برای مخاطبان و کاربران تلفن همراه تشکیل شده که شامل مسابقه شهروند دیجیتال، مسابقه ایده‌های شهروندی، مسابقه وب همراه و مسابقه تولید نرم‌افزار خواهد بود.

فضای مسابقه شهروند دیجیتال کلی و مخاطب آن عام است که در آن سوالاتی از شهروندان پرسیده می گردد تا میزان دانش آنها در سه حوزه وب، تلفن همراه و کامپیوتر مورد سنجش قرار گیرد و در نهایت بیشترین امتیاز منجر به انتخاب برترین فرد دنیای دیجیتال خواهد شد.

مسابقه نرم‌افزارهای تلفن همراه نیز رقابتی بین برترین نرم‌افزارهای ارائه شده در حوزه فناوری‌های همراه در دو بخش بازی سرگرمی و کاربردی خواهد بود.

حل مشکل خاص از کاربران، سهولت استفاده، پشتیبانی کامل از زبان فارسی و توجه به منافع ملی از جمله معیارهای داوری بین آثار ارائه شده است که در این مسابقه نیز تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با ثبت آثار خود در پایگاه اینترنتی کنگره در این مسابقه شرکت کنند.

کنگره موبایل ایران در ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ماه سال و در قالب برپایی همایش های علمی و تخصصی در حوزه فناوری‌های همراه برگزار می گردد که همزمان با برپایی آن، جشنواره نوآوریهای تلفن همراه و نمایشگاه تخصصی موبایل و فناوری های همراه در نمایشگاه بین المللی تهران نیز برگزار خواهد شد.

نشانی اینترنتی www.iranmobilecongress.com برای شرکت در مسابقات و یا کسب اطلاعات بیشتر در دسترس قرار دارد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.