دومین حکم برای اکرمی در دولت یازدهم؛ مشاور عالی وزیر کشور منصوب شد

ایران > دولت– ممتازنیوز:
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نخستین حکم خود پس از تصدی وزارت کشور را برای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نخستین انتصاب خود پس از تصدی وزارت کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب کرد. اکرمی پیش از این به عنوان رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری نیز منصوب شده بود.

متن کامل حکم وزیر کشور برای اکرمی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدرضا اکرمی

سلام علیکم

نظر به سوابق ارزشمند علمی و دینی، شناخت و تجارب مؤثر و کارآمد در امر آموزش و مسائل فرهنگی به سبب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب می‌نمایم.

عنایت و امعان نظر به امر توسعه فرهنگی در وزارت متبوع و برنامه‌ریزی برای برگزاری شایسته و مطلوب فعالیت‌ها و مناسبت‌های مذهبی و ارتقاء بینش فرهنگی کارکنان، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، برقراری ارتباط پویا با روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه از جمله مواردی است که ان‌شاءالله با درایتی که در حضرتعالی سراغ دارم نسبت به آن اهتمام وی‍ژه خواهید داشت.

بدیهی است کلیه شوراها و ستادهای فعال در حوزه فرهنگی شامل شورای امر به معروف و نهی از منکر، شورای اقامه نماز و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی ستاد وزارت کشور و استانداری‌ها در ذیل شورای فرهنگی و تحت مدیریت جنابعالی به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

توفیقات جنابعالی را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور»


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.