دومین سفر از دور چهارم سفر استانی احمدی​نژاد به خوزستان/ همراهی مشایی و بقایی و استقبال از احمدی‌نژاد با اسب و دهل

۳۱فروردین۱۳،

محمود احمدی نژاد صبح امروز که در راستای دور چهارم سفرهای استانی به استان خوزستان سفر کرده است، در فروردگاه بین‌المللی اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات مردم خوزستان و با بیان این‌که این دیار،‌ دیار مردان مجاهد و استقلال‌طلب است، گفت: مردم این دیار همواره برای استقلال، ارزش‌های اسلامی و الهی تلاش کردند و سبب فخر ملت ایران می باشند.
رییس جمهور با بیان این‌که تاکنون سه بار سفر استانی به استان خوزستان صورت گرفته است گفت: در هر سفر دولت مجموعه کارهایی که در استان در حال انجام است و باید انجام شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
حضور در جمع مردم بویژه در چند شهرستان تازه تاسیس، حضور در دو کارگروه کشاورزی و معدن و افتتاح چندین پروژه از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است. وی همچنین به برگزاری جلسه استانی هیات دولت در روز دوشنبه در این استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مروری بر روند پیشرفت مصوبات قبلی و کارهای انجام شده در استان خواهیم داشت و تلاش می‌شود اگر موانعی در راه اجرای مصوبات قبلی وجود داشته برطرف شود و ان شالله مصوبات تازهی نیز در ارتباط با مسائلی که موضوعیت پیدا کرده خواهیم داشت.
رییس جمهور را در سفر استانی به خوزستان اسفندیار رحیم مشایی ، ثمره هاشمی ،بقایی ، الهام ،سید حسن موسوی و زریبافان همراهی می‌کنند.

همچنین باشگاه خبرنگاران نوشت:
محمود احمدی‌نژاد صبح امروز با سفر به اهواز مرکز استان خوزستان، دومین سفر از چهارمین دوره سفرهای استانی هیئت دولت در آستانه یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری را آغاز کرد.
وی در بدو ورود به این استان مورد استقبال استاندار و نماینده ولی‌فقیه در این استان قرار گرفت.
در فرودگاه نیز مردم خوزستان با استقبال از وی و در طی مراسمی بومی با اسب و دهل از احمدی‌نژاد استقبال کردند.
در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور در فرودگاه اهواز، اسفندیار رحیم‌مشایی یار همیشگی احمدی‌نژاد نیز در کنار وی حضور دارد.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.