دومین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری پرداخت می شود

به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، ‘عبدالرضا شیخ الاسلامی’ گفت: در این مرحله، براساس محاسبات انجام شده به حساب ۷۹۰ هزار بازنشسته مبلغ ۱۷۰هزار تومان واریز خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که بازنشستگان مشمول این قانون می توانند با مراجعه به بانک های عامل نسبت به برداشت وجه اقدام کند، افزود: نخستین مرحله از پرداخت مطالبات بازنشستگان با تلاش های مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری اواخر اسفند ماه سال گذشته با موفقیت انجام شد که در این مرحله ۸۳۰ هزار بازنشسته مطالبات خود را دریافت کردند.

شیخ الاسلامی یادآور شد : سعی و تلاش همه مسئولان و خدمتگزاران دولت، ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی و تامین نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بازنشستگان است و در یک سال اخیر مسئولان صندوق بازنشستگی با تمام وجود عزم خود را جزم کرده اند تا برای حل مشکلات و بهبود معیشتی بازنشستگان گام بردارند که خوشبختانه در این زمینه با حمایت دولت توفیقها و دستاوردهای زیادی حاصل شده است.

به گفته وی، مجموع مطالبات بازنشستگان کشوری ۱۸۳۰ میلیارد تومان است که تاکنون بخشی از این مطالبات پرداخت شده است و امیدوارم با همکاری سازمان خصوصی سازی هرچه سریعتر باقی مانده مطالبات بازنشستگان پرداخت شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: در دو سال اخیر با حمایت رییس جمهوری مطالبات انباشته شده بازنشستگان از دوره های گذشته پرداخت شده است و در این زمینه می توان به پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان بابت پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از سال ۷۹ و پرداخت ۱۸۳۰ میلیارد تومان مطالبات ۸۳۰ هزار بازنشسته کشوری اشاره کرد. این امر موجب شده است که در دولت دهم رضایت عمومی بازنشستگان افزایش یابد.

اقتصام **۹۱۲۳** ۱۵۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۷۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. افسانه اکبری:

    این مطالبات مربوط به چه سالهلیی میباشد؟من۹۱/۰۸/۳۰بازنشسته شده ام واین مبالغ رادریافت نکردها م لطفاعلت رابیان کنید

    • سعید اقیری:

      سلام من بازنشسته لشگری ۲۵ سال خدمت سال ۸۹ هستم وتا کنون یک ریال بابت بازنشستگی پیش از موعد دریافت نکردم
      کد پرسنلی ۱۱۰۶۴۰۱۴۷۳۰۰۰

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.